Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 20 av 20

Ämne: puh.... nu e den nästan färdig ! cyberclown.se

  1. #11
    Citat Ursprungligen postat av trollhattan
    om du nu inte kan designa ta en färdig layout då , lan tipsa om denna sidan...

    http://www.zymic.com/show_templates.php?id=1
    tack ! ska fixa med detta så snabbt som möjligt så att dom inte drar ner min sida... tusen tack !
    Http://www.cyberclown.se
    - En massa coola spel.

  2. #12
    @tony_soprano

    Finns roligare rullningslister att köra med än std tänk på det :smile:

    @1_2_3

    Och så var det stavningskontrollen... igen.. påpekar lite försiktigt bara.. :wink:

    /Håkan
    DM800HD
    OSCAM (Linux)

  3. #13
    hmmm.... stavningen ska ses över..
    det får mina kopisar göra
    jag e inte bra på svenska
    Http://www.cyberclown.se
    - En massa coola spel.

  4. #14
    www.phpportalen.net är inte helt fel om du vill lära dig mer om PHP. Finns massor med e-books och även vanliga böcker som är bra. O´reilly har en serie böcker som är riktigt bra. Bl.a om PHP
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  5. #15
    Lägg ner skiten... Åter igen en i den långa raden av meningslösa hemsidor skapad av en hemmapulare som tycker att sånt fortfarande är kul.

  6. #16
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Tycker sådana som personen ovanför ska vara tyst. Hur tror du att jag började?
    Tror du inte jag fick höra "äh lägg ner skiten, kommer aldrig att bli nåt, förstår du itne det, finns flera sådana sidor redan"

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av geckoid
    Lägg ner skiten... Åter igen en i den långa raden av meningslösa hemsidor skapad av en hemmapulare som tycker att sånt fortfarande är kul.
    Nej.. jag tänker inte lägga ner den.
    och JA jag tycker det är kul att hålla på med html och php som jag håller på att lära mig 8)

    EDIT: Vi som driver sajten är bara 14-15 år.
    Http://www.cyberclown.se
    - En massa coola spel.

  8. #18
    Citat Ursprungligen postat av geckoid
    Lägg ner skiten... Åter igen en i den långa raden av meningslösa hemsidor skapad av en hemmapulare som tycker att sånt fortfarande är kul.
    Kunde du cykla från födsel?
    www.mobilmedia.se - En jävla massa kul till din mobil
    www.soundport.se - independent music exposed - Independent TOP40

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av geckoid
    Lägg ner skiten... Åter igen en i den långa raden av meningslösa hemsidor skapad av en hemmapulare som tycker att sånt fortfarande är kul.
    Om man är 15 bast och har den entusiasmen och viljan att göra något eget som killen till synes har, anser jag att han skall göra allt utom att lägga ner det...

    Har du nånsin varit färsk på något själv som du brunnit som fan för och göra, men fått det hela tvärsågat i botten direkt av någon? I guess not..

    //CG

  10. #20
    eller så är de de han har blivit. Han har nog alldrig lyckats med något och är därför mest bara avundsjuk. Inget att bry sig om.....keep up the good work!!

Liknande ämnen

  1. Nästan död Drambox 500C?
    Av Båxer i forum Dreambox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 19:44
  2. Cardsharing nästan igång
    Av Camelot i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-10-11, 17:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss