:lol:
http://www.satkurier.com/?kat=104&id=11032
man måste ju sprida ryckten sålänge inte folk har ledsnat och riskerar banning! :wink:
(obs datumet......vad hände då, är frågan jag vill ställa!)
:lol:
http://www.satkurier.com/?kat=104&id=11032
man måste ju sprida ryckten sålänge inte folk har ledsnat och riskerar banning! :wink:
(obs datumet......vad hände då, är frågan jag vill ställa!)
....im not lost, im on adventure.....
Sidan funkar ej mannen. Vad stod det.
funkar fint men här citat.......""Internet websites has informed, that television channels of Scandinavian digital packages Canal Digital available from 1W position, including PPV - Kiosk 1-22 channels encrypted in Conax CAS-5 , are again available in pirate reception. Suitable files for M2 and Titanium cards are accessible in Internet.Ursprungligen postat av muhammed_3
""
men datumet var knasig "2003-12-28 18:07:21 " :lol:
....im not lost, im on adventure.....
då är det gammalt, mycket gammalt. För dem hade längesen kiosk 1-22 och datumet tyder på det och pirat sändningarna av det startade i slutet av december 2003
Conax have been hacked again
2003-12-28 18:07:21 | HarryP
Source: Sk.pl
Internet websites has informed, that television channels of Scandinavian digital packages Canal Digital available from 1W position, including PPV - Kiosk 1-22 channels encrypted in Conax CAS-5 , are again available in pirate reception. Suitable files for M2 and Titanium cards are accessible in Internet.
kom ihåg att det inte bara canal digital som har Conax. Conax knäcktes först till andra kanaler sen till Canal Digital, AGAIN.
Hmm... Visst är det gamalt... Men var det inte CAS-5 som Canal Digital just bytade till?!?!channels encrypted in Conax CAS-5
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
jo visst fassen va det det :? :smile:
Dreambox
Skumt... Kan ju visserligen vara en reporter som inte vet vad han skriver om![]()
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Den som lever får se