Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Kan inget om piratkort!! hjälp!!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg

Kan inget om piratkort!! hjälp!!

Tjena.. är HELT ny på detta och ber om lite frågor..

Jag har en Thomson DSI 35 TH Mottagare.. JAg undrar om jag kan köra med piratkort? ÄR det enkelt att fixa? behöver jag göra nåt? varenda länk och info öppskattas!!

du behöver uppfinna ett piratkort

du behöver inte kolla runt på forumet i mer än 10 sek för att förstå att det inte finns några fungerande piratkort för svenska/nordiska system, jag gissar att du inte är ute efter nått på övriga system isf =)

okok.. då är jag med? men vad är enklaste sättet för mig att se pirat tv då ? eller måste jag köpa ett abonnemang och betala för hela skiten? Finns det ingen mottagare? eller sätt? eller nåt? hur gör ni när ni vill ha pirat tv?

Själv kollar jag på ESPN streamat på internet via ett program som heter coolstream. Andra delar på ett abbonemang via Card Sharing. Det är väl de alternativ som finns. Går väl att rikta in parabolen mot lite spejsiga satteliter som sänder lite konstiga kanaler också.. fast att kalla det pirat är väl att ta i!

Bor du i en lägenhet med kabelvision, så kan du bygga dig en egen piratdekoder så få du in rubbet via den. Länk till ritning hittar du i forumet via sökfunktionen....

ehrlin Det där låter mycket mycket intressant.. Alltså Streamade kanaler via internet.. Det har jag sökt efter länge utan resultat.. nån länk och lite info = Me like

Thåström: jag bor i villa tyvärr..

http://www.coolstreaming.org/
    Detta program fungerar.. dock bara asiatiska kanaler men en hel del trevlig sport som premier leauge, champions leauge och golf m.m

http://cybersky-tv.net/
    Detta program är inte släppt än p.g.a lite problem med lagen.. Förhoppningsvis släpps det snart, och det verkar vara bra. Ska tydligen vara ganska simpelt för vem som helst att dela med sig av sin tv-signal i det programet!

ok.. nja var inte riktigt så jag tänkte.. alltså jag vill ha åt canal+, Tv1000, Tv3 OSV.. Dessa kanaler på bästa sätt.. ovasett i vilken form..

Citat Ursprungligen postat av ShutDown
    ok.. nja var inte riktigt så jag tänkte.. alltså jag vill ha åt canal+, Tv1000, Tv3 OSV.. Dessa kanaler på bästa sätt.. ovasett i vilken form..
    Alternativ för att uppnå detta:
    1. Vänta tills piratkort kommer. Kan dröja hur länge som helst (kanske aldrig kommer?).
    2. Skaffa abbonemang.
    3. Flytta till lägenhet med Kabelvision och skaffa den magiska lådan.

Surt, men sant... :roll:

Liknande ämnen

1. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-09-25, 09:58
  2. Inget SA?
    Av snorre99 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-27, 08:57
  3. Hjälp med senda piratkort
    Av buffy i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 13:21
  4. Hjälp inget ljud Sagem 4410
    Av stedvato i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 23:44
  5. inget händer
    Av lindmag i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-27, 13:39

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss