Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 37 av 37

Ämne: viasat guld 199 skr-

  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Citat Ursprungligen postat av babba
    Citat Ursprungligen postat av Atrix

    Citat Ursprungligen postat av babba
    Jag har svårt att förstå att någon vill ha Viasats utbud. Det är ju ren luft! En massa Viasat sport-kanaler som visar repriser av FA-cupen 1973 & K1 från ifjol. Ett gäng filmkanaler som visar filmer man inte hört talas om eller har sänts på Canal Plus för ett & etthalvt år sedan. Det enda dom kan erbjuda är egentligen Champions League. Ren skit alltså! Skulle aldrrig få för mig att betala för Viasats utbud!
    Du har inga problem med att bli rånad av CD då? (Jag antar att du pungar ut 400-500 spänn i månaden till dom)
    Nej, jag betalar 229:- + 99:- i månaden för Canal Plus & Säsongskortet. OK, det är en del pengar, men det är iallafall kvalitet jag får. För du kan väl inte seriöst säga att Viasats utbud är kvalitativt i klass med Canal Plus?! Det är som med allt annat: Man får vad man betalar för!
    Jag anser fortfarande att jag gjort en bra deal.
    -Hårdvaran jag fått genom abbonemang på Viasat blir så gott som gratis.
    -Så länge fotboll och Elitserien (få se om CD-abbonenterna blir snuvade på NHl nästa säsong oxå :lol: )inte är enda intresset man har finns mycket att se på tv, som alla i familjen får glädje av. Ingen i mitt hushåll vill betala 330 spänn i månaden för allsvenskan.

    Avslutningsvis för att undvika att bli nerspydd av nå'n dråplig kommentar kan tilläggas att jag håller med om att C+ håller hög klass. :wink:
    Då så, det är ju vad du tycker som räknas! Och jag håller med om att dealen ser bra ut. Vi har själv ett liknande erbjudande där jag bor, där man får hela kitet samt gratis montering. För den som kan montera själv finns 1500:- att hämta i butiken, bestående av varor som man själv väljer. En skitbra deal! Det är bara det att man binder sig i 24 månader med guld eller silver abbonemang! Hade Canal Plus haft den dealen så hade alla troligtvis nappat direkt! Nu är jag som sagt jävligt skeptisk till Viasats utbud, så jag passar.

    Dom dråpliga kommentarerna sparar jag till den dag du ångrar ditt val! :smile:

  2. #32
    Själv har jag samma abb som babba. Det enda jag se på tv är sport och pokerprogrammen, så för mig var det ett lätt val. Men jag håller med om att 330kr är lite väl dyrt under sommarperioden....

  3. #33
    Jag tycker det verkar som Viasat är desperata att få kunder.
    Tror boxer har tagit många viasat-tittare efter NDS genomfördes.
    Blev nog inte alls den effekten Viasat hade väntat sig.

    Skulle vara kul om någon hade lite omsättningssiffror från de tre stora
    eller typ marknadsandelar 2003-2005.

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av thelv
    Jag tycker det verkar som Viasat är desperata att få kunder.
    Tror boxer har tagit många viasat-tittare efter NDS genomfördes.
    Blev nog inte alls den effekten Viasat hade väntat sig.

    Skulle vara kul om någon hade lite omsättningssiffror från de tre stora
    eller typ marknadsandelar 2003-2005.
    Det är väl offentliga handlingar?
    FRÖLUNDA INDIANS RULES

    STOPPA DJURGÅRDARNA PÅ NÄTET!
    Ser du någon, anmäl det här:
    http://www.skansen.se/aphuset/
    DENNA TEXT BORDE ALLA HA.
    KOPIERA OCH LÄGG PÅ DIN SIDA!

  5. #35
    Gjorde vinst iaf :>
    Fredrik L
    Viasat AB Sthlm

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av insigma
    Gjorde vinst iaf :>
    Om man räknar med kostnaderna för Videoguard-uppgraderingen, kortbyten samt bortskänkandet av boxar är ju åtminstone jag jävligt tveksam. Reklamintäkterna borde dessutom minska... Men vad vet väl jag? Fast det läggs kanske mindre pengar på programmen & mer på tekniken?? Då kanske det blir "jämnt skägg"??

  7. #37
    Har själv jobbat på Viasat/MTG Broadcast och tekniken är inte något som prioriteras bort. Visst allt är ju inte tipp topp men det mesta är mycket bra. Och det spenderas mer på programmen nu än förr.

Liknande ämnen

  1. Viasat guld med gammal parabol?
    Av rillian i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 21:16
  2. viasat guld kort
    Av pitbullsweden i forum Viasat
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 10:42
  3. AU-kort till Viasat Guld...???
    Av kenny i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-07-10, 07:24
  4. Viasat Guld
    Av conta80 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 12:09
  5. Viasat guld??
    Av swärdet i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 12:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss