okej..de hade jag ingen aning om.. vettu hur de e för Com Hem?
okej..de hade jag ingen aning om.. vettu hur de e för Com Hem?
Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!
http://aktivist.se/fullbanner.jpg