Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: cd knyter

  1. #1

    cd knyter

    cd knyter ihop korten med boxen. den box som dom har idag som kan kopplas ihop med kort =comboboxen .inlägget ska ligga på canaldigital men det har ni nog märkt.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

  2. #2
    detta hamnade lite fel va?

  3. #3
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    *tråd flyttad*
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  4. #4
    Och frågan/påståendet har nog varit uppe ett par gånger nu (läs gamla trådar innan ni skriver en ny tråd)

  5. #5

    Re: cd knyter

    Citat Ursprungligen postat av reidarberge
    cd knyter ihop korten med boxen. den box som dom har idag som kan kopplas ihop med kort =comboboxen .inlägget ska ligga på canaldigital men det har ni nog märkt.
    jepp gammal skåpmat
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  6. #6
    Tog ett ab hos cd förra veckan med ett packet
    med dekoder och parabol ,men jag använder inte den motagare som följer med utan min gammla nokia 9802s fungerar alldeles utmärkt.men det suger att man inte kan bränna kort men sån är livet...
    NOKIA 9802 M2 USB 3.6

  7. #7
    Enligt CD så ska korten bindas ihop med comboboxen, sen om det inte funkar än är en annan sak men det stämmer att dom gått ut med detta påstående/fakta...

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av sveab
    Tog ett ab hos cd förra veckan med ett packet
    med dekoder och parabol ,men jag använder inte den motagare som följer med utan min gammla nokia 9802s fungerar alldeles utmärkt.men det suger att man inte kan bränna kort men sån är livet...
    ja det funkar men hur länge 2-3mån eller längre innan dom aktiverar det
    sen funkar det inte på någon annan :?

  9. #9

    combokort

    Det fungerar med nokia9802 tills dom uppdaterar då fungerar det inte klarar inte få ny info från nån annan box än combo men efter att kortet fått uppdatera sig i combon är det bara att köra i nokia igen

  10. #10
    samma erfarenhet här. min DB 7000 sloknade i fredags och försöket med kortet i en nokia 9802 i en timme gav inget resultat. så jag blev tvungen att ringa in och klaga över att mitt kort inte fungerade men det enda svar jag fick var att jag måste använda comboboxen. jag fick byta ner mig till den motagaren i en halvtimme ca sen hadde jag bild och kortet fungerade i min DB igen. fins det någon inställning man bör göra på DB för att få den att bli au med CD-kortet ??????

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss