Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 49

Ämne: ART på hotbird

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av patrickp
    Har hört att det skulle funka även om man bränner in samma HEX fil på både PIC och Eeprom.
    Stämmer om du menar "internal eeprom". Multipro/Cardpro som jag använder lägger samma hex i både flash & internt eprom. Dock skall externt eprom lämnas tomt!!

Funkar det att stoppa mitt guldkort (som ja använde förut till viasat) i min nokia 9780s som har viaccess o få det att funkar eller måste jag ha viaccess 2 eller nått liknade system för att få bild?

Funkar det även med softcam.keyatt få bild ?

Citat Ursprungligen postat av PrOsOn
    Funkar det att stoppa mitt guldkort (som ja använde förut till viasat) i min nokia 9780s som har viaccess o få det att funkar eller måste jag ha viaccess 2 eller nått liknade system för att få bild?

Jag kör med Sammy 9500AY. Den har inbyggd Viaccess/Conax. Det räcker m.a.o med en reciever som klarar Viaccess. Och det gör ju din 9780... :smile: Huruvida det funkar med softcam har jag ingen aning om.

Vet inte vad man ska göra, när jag ska bränna,
    så får jag fram error writing extarnal EEPROM.
    Vad är det för fel, jag använder guldkort och cardpro brännar!
    Hoppas att ni kan hjälpa mig!

Citat Ursprungligen postat av ice of death
    Vet inte vad man ska göra, när jag ska bränna,
    så får jag fram error writing extarnal EEPROM.
    Vad är det för fel, jag använder guldkort och cardpro brännar!
    Hoppas att ni kan hjälpa mig!
    Cardpro brännare har jag inte hört talas om. Dock finns ett brännarprogram som heter så... Vad har du för brännare??

Det är f.ö rätt intressant at du,PrOson behöver hjälp med detta. Medlem sedan 2003 samt din lista över "equipment". Det är inte så att du driver med mig?? :smile:

Citat Ursprungligen postat av babba

Det är f.ö rätt intressant at du,PrOson behöver hjälp med detta. Medlem sedan 2003 samt din lista över "equipment". Det är inte så att du driver med mig?? :smile:
    Ja de är ju sant att ja har vaarit medlem länge :smile: men för de betyder det att jag inte kan allt . Det är många grejer inom digital tv som jag inte hajjar. :-( . jag är en smula lat åxå förstår du.

Det är ju inte så att de är nå värstinggrejer jag har och håller på med... Har bara haft min 9780s me guldkort. Nyligen köpte jag en motorstyrd parabol till datorn me tvkort för att få nått att titta på nä dom släkte piratandet.

Jag har multiprg, men som jag beskrev så får jag ett felmeddelanden! Någon som är kunnig på detta som har råd!

Citat Ursprungligen postat av ice of death
    Jag har multiprg, men som jag beskrev så får jag ett felmeddelanden! Någon som är kunnig på detta som har råd!
    Det verkar som om ditt brännarprogram försöker skriva till external eeprom. Går det inte att stänga av den funktionen?

Jag får bara ett felmeddelanden där det står error writing card!
    Även att jag stängde av external eeprom funktionen.

Liknande ämnen

1. Hotbird 8...
    Av trollhattan i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 10:38
  2. hotbird
    Av halda i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-07-18, 15:36
  3. hotbird & cd
    Av el guapo i forum Canal Digital
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-06-28, 19:07
  4. Hotbird
    Av gummikungen i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-01-05, 12:25
  5. Hotbird
    Av uffjikea i forum Viasat
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-27, 23:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss