Stämmer om du menar "internal eeprom". Multipro/Cardpro som jag använder lägger samma hex i både flash & internt eprom. Dock skall externt eprom lämnas tomt!!Ursprungligen postat av patrickp
Stämmer om du menar "internal eeprom". Multipro/Cardpro som jag använder lägger samma hex i både flash & internt eprom. Dock skall externt eprom lämnas tomt!!Ursprungligen postat av patrickp
Funkar det att stoppa mitt guldkort (som ja använde förut till viasat) i min nokia 9780s som har viaccess o få det att funkar eller måste jag ha viaccess 2 eller nått liknade system för att få bild?
Funkar det även med softcam.keyatt få bild ?
Jag kör med Sammy 9500AY. Den har inbyggd Viaccess/Conax. Det räcker m.a.o med en reciever som klarar Viaccess. Och det gör ju din 9780... :smile: Huruvida det funkar med softcam har jag ingen aning om.Ursprungligen postat av PrOsOn
Vet inte vad man ska göra, när jag ska bränna,
så får jag fram error writing extarnal EEPROM.
Vad är det för fel, jag använder guldkort och cardpro brännar!
Hoppas att ni kan hjälpa mig!
Cardpro brännare har jag inte hört talas om. Dock finns ett brännarprogram som heter så... Vad har du för brännare??Ursprungligen postat av ice of death
Det är f.ö rätt intressant at du,PrOson behöver hjälp med detta. Medlem sedan 2003 samt din lista över "equipment". Det är inte så att du driver med mig?? :smile:Ursprungligen postat av PrOsOn
Ja de är ju sant att ja har vaarit medlem länge :smile: men för de betyder det att jag inte kan allt . Det är många grejer inom digital tv som jag inte hajjar. :-( . jag är en smula lat åxå förstår du.Ursprungligen postat av babba
Det är ju inte så att de är nå värstinggrejer jag har och håller på med... Har bara haft min 9780s me guldkort. Nyligen köpte jag en motorstyrd parabol till datorn me tvkort för att få nått att titta på nä dom släkte piratandet.
Jag har multiprg, men som jag beskrev så får jag ett felmeddelanden! Någon som är kunnig på detta som har råd!
Det verkar som om ditt brännarprogram försöker skriva till external eeprom. Går det inte att stänga av den funktionen?Ursprungligen postat av ice of death
Jag får bara ett felmeddelanden där det står error writing card!
Även att jag stängde av external eeprom funktionen.