Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Conax i Thailand?

  1. #1

    Conax i Thailand?

    Någon som vet om det går att få in Conax i Thailand? Jag har aldrig sett svensk TV där, men det borde väl gå??

  2. #2

    Re: Conax i Thailand?

    Citat Ursprungligen postat av keysersöze
    Någon som vet om det går att få in Conax i Thailand? Jag har aldrig sett svensk TV där, men det borde väl gå??
    Du menar väl om det går att få in CD där nere, för att Conax är ju bara krypteringssystem :wink:

    Får du tag på en s**t stor parabol, så vem vet? kanske med originalkort får du in den, inga sjörövarlösningar finns just nu på CD, förutom kanske CS.
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  3. #3
    Vad menar du med KANSKE CS
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  4. #4

    Re: Conax i Thailand?

    Jag menar att jag vill se CD med originalkort, kunde du svara på det?

  5. #5
    Det spelar ingen roll hur stor parabol du sätter upp eftersom Thor befinner sig under horisonten.

    Det är med andra ord omöjligt att ta in Thor i Thailand
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    Vad menar du med KANSKE CS
    kanske Cardsharing funkar för CD menade jag.
    "Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your a*s and pull the f**king trigger 'til it goes 'click'"

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av patrickp
    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    Vad menar du med KANSKE CS
    kanske Cardsharing funkar för CD menade jag.
    Fonzie KANSKE menade det lite annorlunda? :lol:

    Varför ska man f.ö. se på TV om man åker till Thailand (iallafall om det är en semestertripp på ett par veckor) :?: :?: :?:

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Citat Ursprungligen postat av patrickp
    Citat Ursprungligen postat av Fonzie
    Vad menar du med KANSKE CS
    kanske Cardsharing funkar för CD menade jag.
    Fonzie KANSKE menade det lite annorlunda? :lol:

    Varför ska man f.ö. se på TV om man åker till Thailand (iallafall om det är en semestertripp på ett par veckor) :?: :?: :?:
    Ja det är ju troligt att det är en semestertripp han talar om! Han tänkte nog packa ner sin parabol i resveskan och ta lådan som handbagage!!! Tänk efter!

  9. #9
    Eller så tittar han på cd med CS hela dagarna VEM VET ho ho ho .............
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  10. #10
    Å han kanske ser viasat också VEM VET ho ho .......
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

Liknande ämnen

  1. Flygbolag --> Thailand eller Malaysia
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2005-08-12, 20:41
  2. Braindead drar till thailand
    Av braindead i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-12-27, 17:17
  3. DVD.filmer från Thailand
    Av Frallan i forum Övrigt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-05-05, 08:07
  4. nu drar jag till thailand i 2veckor!!
    Av P-son i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 18:59
  5. Conax EMU på Nokia 9802 med Conax cam?
    Av nyfiken i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 16:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss