Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: www.indietorrents.com

  1. #1

    www.indietorrents.com

    gillar inte att tigga.... nåväl försöker undvika iaf men nu när Elitetorrents.org blivit raidad av FBI så tänkte jag höra om det är någon här som har invites till www.indietorrents.com ?

  2. #2
    Fi fan, så sunkigt det där med elitetorrents. :-/ Jag hade precis kommit över 4.0 i ratio, med ca 350gb uppladdat så det kändes riktigt fint, så händer detta!

    Så, jag lånar gärna en invite jag med.
    Nollvision i skogen

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av cichlidae
    Fi fan, så sunkigt det där med elitetorrents. :-/ Jag hade precis kommit över 4.0 i ratio, med ca 350gb uppladdat så det kändes riktigt fint, så händer detta!

    Så, jag lånar gärna en invite jag med.
    extra sunkigt för moderatorerna och uploadarna som blev raidade... faan 4,0 är riktigt bra. med mitt 8/1 var jag stolt över min 1,2.

  4. #4
    Jag har bara telia adsl, så jag har 8/0.8 så jag var toknöjd med mina 4.0.

    Men nu är FBI-blafforna borta i alla fall. Kanske den vaknar till liv igen md lite flyt. Eller är det helt kört? Jag har inte brytt mig om att kolla på några forum.
    Nollvision i skogen

  5. #5
    garanterat kört... pressmedelande är ute från amerikanska myndigheter... läs mer på idg.se


    EDIT: Däremot är det inte helt omöjligt att siten kommer upp i annan form. Har för mig att ägaren till siten bor i holland så han borde sitta hyfsat säkert. Alla servrar är dock beslagtagna.

  6. #6
    Jo det är förjävligt med ET hade 1.4 ratio men men sånt är livet. Kan tippsa om en fin sida jag hittade igår http://www.torrentleech.org/ Passa på medans det finns lediga platser...

    Kan väll lägga till att det vore snällt om nån invitade mig till www.indietorrents.com ops:
    --> NOLLTOLERANS <--

  7. #7
    Fullt på torrentleech. :-/
    Nollvision i skogen

  8. #8
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    ou believe that we must close the registrations and allow invite-only(tickets)signups?

    Det är pollen just nu, står 50/50.

    Snart kanske det kommer invites, och då kan vi invita dig!
    De tar ju även bort konton med jämna mellanrum, så det är bara att försöka, och försöka, och försöka...

  9. #9
    Det där med Elitetorrents var ju surt, jävla jänkare
    Jag hörde rykten om att de itne bara hostade torrentfilerna, utan även själva datat, det var ju lite klantigt i så fall.
    Jag är medlem på indietorrents, men jag har tyvärr inte några invites att ge. Personligen så tycker jag oink är bättre om det är musik man är ute efter.

  10. #10
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    adress?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss