Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Barnkortet

  1. #1

    Barnkortet

    Hej!
    Är det någon som har boxer paketet men inte är intresserad av barn-kortet? I så fall är jag intreserad av att köpa det genom någon. Kostnaden är 39:- månaden + 124:- halvår = 716:- per år. Jag skulle kunna tänka mig att betala omk 800-900:- per år. Det står ingenting om att man inte får göra så här på boxers hemsida, men rätta mig om jag har fel. :smile: Pm:a gärna...

    MVH Peter

  2. #2
    Du har helt rätt, du får inte teckna till barnkortet utan boxerabbonemang men du kan lätt "få det" från någon annan. Denna är dock betalningsskyldig även framgent på barnkortet oavsett vem som egentligen innehar det så chansen är nog liten att nån ställer upp på att ge bort sitt kort till dig om det inte är någon bekant eller så =)

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss