Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Viaccess filer från 1 maj

  1. #11
    men frågan var om dom FUNGERADE för någon annan.....dom gorde nämligen inte det för mig...på tv3 danmark då alltså satt ni fattar......

  2. #12
    Om det nu är danska tv3 som du vill se så varför krångla med TPS filer?

    Har man problem så är väl den minsta/enklaste info att lämna vilken box man har, det är inte säkert att det som fungerar för en gör det för en annan.

    Gamla hederliga geofiler hittar du här http://hop.to/ssh dom går till nästan allt och eftersom dom inte kodat om på 2 år så är inte datumet på filerna intressant.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #13
    jag skiter fullständigt i danska tv3! den har jag redan på ett annat kort......men jag kunde bara prova den kanalen eftersom min parabol inte är riktad mid 13 grader öst.......frågan var om koderna funkade(med på det kortet fanns tv3 DK och TPS b.la) eftersom jag inte hade bränt något kort på ett tag så frågade jag om filerna jag bränt funkade för någon annan.... FATTAR ni nu eller?????

Liknande ämnen

  1. Komma åt filer från PC?
    Av Oreda i forum AzBox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 14:56
  2. Iso-filer från nätverks hdd på DM800hd
    Av Jgarn i forum Dreambox
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 22:21
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 21:46
  4. RAR-filer från DC++ som ger CRC-fel
    Av ElFeo i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-15, 23:13
  5. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-02-12, 22:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss