Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Okänt Waferkort vad kan det vara för sort???

  1. #1

    Okänt Waferkort vad kan det vara för sort???

    Jag skulle hjälpa en polare med att läsa av ett "waferkort" som han använder i sin bil, men jag går bet på vad det är för ett kort.

    Det är ett helt vitt kort med 6 kontakter istället för 8 kontakter som det brukar vara på waferkort. Har försökt att läsa av det med min Infinity USB Phoenix läsare, och denna lyckas läsa kortet, men i och med att det inte går att identifiera kortet så är det lite svårt att veta vad det är för ett kort. Någon som har någon ide om vad det kan vara för ett kort?

    Tacksam för alla hints om vad det kan vara för ett kort.

    /C

  2. #2
    Kan vara istort sett vad som helst, vad använder han det till i bilen.
    Kan vara så att det är ett skyddat kort som inte ska gå att detecta så som du har gjort. Kan vara ett titan m2 eller något annat med 6464processor,

    Man ska akta sig för att detecta sådana kort då det kan förlora sin information!

Liknande ämnen

  1. Vad kan vara fel ?
    Av tjosan i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 21:45
  2. vilken sort ?
    Av buffy i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-07, 22:48
  3. Kan det vara den här???
    Av Lantto i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-01, 12:24
  4. [LÖST] Programmera ett okänt silverkort?
    Av santiago_99_ i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-11, 23:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss