Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Ny EPG-tjänst igång

  1. #1

    Ny EPG-tjänst igång

    Jovisst Boxer håller faktiskt vad de lovar även om det kanske tar en månad eller tre. Fipplade igenom kanalerna idag och till min glädje så sänds programinformation för en hel vecka framöver på de flesta kanaler.
    Tyvärr, utav någon outgrundlig anledning så är SVT och TV4 inte med nu, men det kanske kommer.

    Så nu kan vi väl begrava Boxerguiden tillsammans med DAB-radio, båda något som ungefär tre personer i vårt rike faktiskt använder. :lol:

  2. #2
    Jag kan bara se 2 program framåt. Kan det vara min box? Har en Force 320T.

  3. #3
    Pröva Discovery, ZTV eller Eurosport så ska du få en enormt stor lista.

    SVT1/2/24/Barn/Kunskapskanalen och TV4/Plus/Film/400/CNN sänder fortfarande bara pågående+nästkommande.

  4. #4

  5. #5
    EPG:n ska fungera för alla kanaler men av någon anledning får jag ingen info mer än den gamla på mux 1/2.

    Har alla andra EPG för TV4?

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Inlägg
    138
    Jag har EPGn för en vecka framöver på SVT & TV4. Om jag trycker SÖK och sen väljer nån dag framåt så kommer även SVT & TV4 upp...
    Men det verkar som om kanalerna visar olika många program default i EPGn...

    Jag fick ett mail från kundtjänst i morse som berättade detta och där i står det att det bara är ett test och att det är via Stockholm & Västerås sändaern som kör testet. Vi kan ju hoppas att den blir stabilare och för er som bor på andra ställen (varför man nu skulle vilja bo nån annan stans än i Sthlm ) att den kommer igång för er oxå snart...

  7. #7
    TV4 har försvunnit från min box.
    Den kommer inte upp i kanalsökningen heller.

  8. #8
    Hehe ja det är snurrigt nu

  9. #9
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Inlägg
    138
    Jag har fått en till Tv4, Tv4 Stockholm heter den och tog över platsen där "vanliga" Tv4 låg...

  10. #10
    Jepp fick in TV4 Väst här. Så de kanske har fått tummen ur och fixat lokala nyheter i digitalvärlden också nu...
    Så nu slipper kanske vi "bönder" se stockholmsnyheterna... :P

Liknande ämnen

  1. VPN tjänst
    Av vesslan i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-03, 06:22
  2. DNS-tjänst för dynamiska ip-adresser
    Av ElFeo i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-15, 21:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss