Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Allt var bättre förr, eller hur!

Allt var bättre förr, eller hur!

Inget EU, inget fördrag att ta ställning till, folkhemmet levde i all välgång, lägre bensinkostnad, sjukvården fungerade bättre, fri sex :smile: :smile: , 68 rörelsen. Men nu är allt detta historia, en till sak som tyvärr är historia nu är roliga filer till våra M2 kort, det är bara motgångar :-( :-( .
    Tänk vad det var trevligt att titta på den här sidan när C+ kodade om, och tänk på alla som hade olika problem med kodning av kortet, är det någon som minns uttryck som "piraten" och "bananen" ja se det var tider det.
    Hoppas att vi snart får se nya filer eller annat som möjligör free tv, men jag är :cry: skeptisk :cry: som sauken sa.

Sen var ju alla friska och hade ett jobb att gå till. Kvinnorna stod vid spisen och födde barn, männen skötte om försörjningen och gick på krogen. Ja nog var det bättre förr alltid...... :cry:
    Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

Den som väntar på nån som har gått, väntar alltid för länge.....

tror inte EU har nåt med M2 kort och göra, jag tror det hade varit olagligt även om Sverige inte va med i EU. Men å andra sidan får du en massa privilegier från EU.

EU har väl både sina för och nackdelar. I dagsläget tror jag faktiskt det är bra att vara med, även om jag var motståndare från början. Det behövs någonting som hindrar socialdemokraterna från att ta varenda krona man tjänar. Är vi med i EU bildas åtminstone några kryphål där man kan dra staten vid näsan och det är ju alltid roligt.
    Nollvision i skogen

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    musiken var bätre förr :wink:
    Dreambox

Citat Ursprungligen postat av reecord
    musiken var bätre förr :wink:
    Dålig musik är inget nytt fenomen......
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

en sak är säker.. Minnena från förr är alltid bäst, hjärnan är bra på att minnas allt i något possitivt skimmer!!

Svårt att ha minnen från framtiden.
    Nollvision i skogen

Mycket verkar vara bättre "förr", men exakt VILKA år snackar vi nu om? En vanlig uppfattning är att "det var bättre förr" kan ju på sätt och vis vara rätt, men ändå inte. Helt beroende på hur man ser det.

För min del är har vissa saker blivit bättre med åren, men vissa sämre.

"Does it makes sense?"
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

den tiden då Canal Digital hette FilmNet

Liknande ämnen

1. Annan box med bättre bild
    Av TheInsane i forum Dreambox
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-08-31, 14:37
  2. Jag vet att ni hört det förr men ...
    Av LuddeUa i forum Övrigt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2004-09-20, 08:07
  3. [LÖST] bättre conax
    Av peter pettersson i forum Canal Digital
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2004-01-16, 09:57
  4. Bättre dekoder
    Av Zetagi i forum Com Hem
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 22:40

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss