Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: AVINSTALLATION PROBLEM

  1. #1

    AVINSTALLATION PROBLEM

    Hejsan, jag har Norton Antivirus 2003 skulle jag förmoda och jag försöker avinstallera det men det går inte jag hittar inte det på Lägg till/Ta bort program. Undrar om det finns nåt annat sätt än Lägg Till/Ta bort program och jag hittar inte Avinstalaltion på Norton mappen inne på Program.

  2. #2

    Re: AVINSTALLATION PROBLEM

    Citat Ursprungligen postat av muhammed_3
    Hejsan, jag har Norton Antivirus 2003 skulle jag förmoda och jag försöker avinstallera det men det går inte jag hittar inte det på Lägg till/Ta bort program. Undrar om det finns nåt annat sätt än Lägg Till/Ta bort program och jag hittar inte Avinstalaltion på Norton mappen inne på Program.
    Här kan du läsa hur du tar bort NAV 2003 Avinstallera NAV 2003

  3. #3

    Norton 2003

    Använd skivan... som Du installerade med. Då kan Du välja mellan Installera - Ändra - Ta bort.

  4. #4
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Skiva?
    Vad är det för nåt?...

    ..hmm... ja just det.. sån där man köper i butikerna.. va så längesen jag köpte en, svårt att komma ihåg hur man använder en sån :lol:

  5. #5
    hahahaha, men det är lugnt rask300 hjälpte mig.

  6. #6
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmm.

    Kör Linux så slipper ni allt sådant skit !! Virus finns ejj (typ) i den världen, bara i Bills förlorade värld.
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

Liknande ämnen

  1. Avinstallation av Movie Maker.
    Av muhammed_3 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-03-08, 10:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss