Jag har en undran, vissa säger att man ärver sin fars blodgrupp men andra säger att man kan ärva både moderns eller faderns. vilken är den rätta. Är det bara faderns eller är det både moderns eller faderns.
Jag har en undran, vissa säger att man ärver sin fars blodgrupp men andra säger att man kan ärva både moderns eller faderns. vilken är den rätta. Är det bara faderns eller är det både moderns eller faderns.
Du ärver anlaget för blodgrupp av båda dina föräldrar, precis som med tex din ögonfärg, men det är bara ett av anlagen som är "aktivt" då de olika varianterna är olika dominerande över varandra..
Jag fick min mammas blodgrupp iaf...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.
Ja beroende på att hon har en blodgrupp som är dominant över din pappas..
Fel, fel, fel!
Nog för att gener kan vara dominanta, men det gäller INTE blodgrupper där ens 2 gener var för sig kan vara antingen A, B eller 0. Båda generna behöver inte vara olika utan kan vara samma.
T.e.x kan man ha 00, A0, 0B, AA eller AB. 0 är detsamma som inget anlag. Om man har AB så läggs anlagens egenskaper ihop utan att något utv anlagen dominerar över det andra.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Hmmm.
Vad har detta med ComHita att göra ???????
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Eftersom det är under ÖVRIGT behöver det inte ha med ComHit att göra...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.