Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: kolla en fil ??

  1. #1

    kolla en fil ??

    finns det något program som kollar att en fill till m2 är ok eller falsk ?

    /
    tonysat

  2. #2
    Du kan lungt utgå från att ALLA är falska, om CD någonsin kommer tillbaka så kommer det att vara för "nya superduperkortet"
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Du kan lungt utgå från att ALLA är falska, om CD någonsin kommer tillbaka så kommer det att vara för "nya superduperkortet"
    Å vilket är då de nya superduperkortet ? Om han inte vet vilket kort så skulle han väl skrivit superduperkortIaf så har jag inte så järnkoll numera jag ser ju på ett annat sätt numera som ni kanske ser här under db 4ever 8) 8) 8)
    Dreambox 7000s Samsung 9500 patchad Nokia 9310 x4 tvilling abb på fampak.Triax dvb 354 t. Sat 1*W 5*E 13*E

  4. #4
    Men hallå?
    Nollvision i skogen

  5. #5
    jag tycker T-Bird var så tydlig man kan vara, men ack så fel jag hade
    /klas

    --------------------------------------------------------
    ComHit!: The ultimate place for FREETV lovers

  6. #6
    Den som lever få se.....superduper eller bara super eller kanske duper....ja du....

  7. #7
    Har mött på en fil som heter "M-II Viacess", någon som har provat? Jag har själv inget M-2 kort och har därmed inte kunnat prova.

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Fanns filer till Viaccess (Viasat) för ett tag sen på M2 kort... Men de fungerade bara ett litet tag...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av husmor
    Har mött på en fil som heter "M-II Viacess", någon som har provat? Jag har själv inget M-2 kort och har därmed inte kunnat prova.
    Den fungerar till dom kvarvarande viasat/viacess-kanalerna!

    majos

  10. #10
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Om jag inte minns helt fel så fans dom med i första M2 releasen till Canal Digital... Även en editor var med där...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Liknande ämnen

  1. Kolla här
    Av Mach 1 i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-08, 17:27
  2. Kolla här !
    Av dreven i forum Viasat
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-12-03, 09:23
  3. Kolla
    Av razza77 i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-30, 02:10
  4. Kan cd kolla?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-02-09, 06:28

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss