Har fixat detta spel nu och undrar, finns det ingen campaign mode eller, det verkar kul o så men man har inga uppdrag, det är bara att döda och ta över territorium. Är det, det enda spelet går ut på.
Har fixat detta spel nu och undrar, finns det ingen campaign mode eller, det verkar kul o så men man har inga uppdrag, det är bara att döda och ta över territorium. Är det, det enda spelet går ut på.
Ja , det är det enda spelet går ut på ...
Tycker du det är tråkigt eller??
Jag tycker det äger !!! :wink:
spelet äger jävligt hårt..
å det skulle nog äga ännu mer om man kunde köra på Hög grafik...datorn jag har nu klarar ändast att köras på låg..
intel P4 2,4Ghz
512 i ram
radeon 9600 256 Mb
1 TB i discar
kan detta bero bara på ram minner eller kan det ha med att göra att jag inte omformaterat sedan jag instalerade det nya grafik kortet?
skulle nog byta grafikkort och slanga i 512 mer i minne...Ursprungligen postat av Dizzy_dan
Men man får ju flyga flygplan o helikoptrar o dylikt men var e dem.
dom fins på olika platser på banorna oftast vid start basen.. sen fins det ju olika mycket beroende på vilken bana man kör..
Hade ett Nvidia GeForce 6800 128MB i en Celeron 2.4 med 256MB ram och det gick väl sådär att spela, men med 512MB mer ram så flyter det på fint =)
/Fredrik
Billiga elektronikprylar!