Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Porr

  1. #1

    Porr

    Var hittar man dom bästa porr kanlerna..och vad behövs för att se..?

  2. #2
    På 13E, där finns porrkanaler i massor. Å en Dreambox är bästa lösningen.

    mvh humlan.

  3. #3
    eller ett Dragon Cam med Predator 312
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  4. #4
    I massor?
    vilka mer än spice platinum

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av kpla
    I massor?
    vilka mer än spice platinum
    Oj oj oj :shock: Ja t.ex 24/7Sex, DPTV, Free-X (flera kanaler), Red Light Italia/Ultra, SCT, Sex Gay, Sex Plus, Sex View, Sex View Plus, Private Gold, Ultra Plus, X Dream Tv, å ett antal fler kanaler + dom som enbart sänder på natten.

    mvh humlan.

  6. #6
    Jag kör med funcard och filen från st. st. vad behövs för de kanaler du räknar upp

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av kpla
    I massor?
    vilka mer än spice platinum
    Multivision 1,xtvplus,de bara att bläddra på hotbird
    Arbete är hälsosamt!!! Därför skall det överlåtas till dom sjuka.

  8. #8
    Multivision 1 o spice platinom får jag in resten sänder kanske i andra system eller endast nattetid?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av kpla
    Jag kör med funcard och filen från st. st. vad behövs för de kanaler du räknar upp
    Lite olika, håller numera inte reda på allt sånt av tidsbrist. Till en del finns koder, andra får Du genom abb/kort/kortdelning/Spider. Med en ny Dreambox följer just nu, 1 års abb på ett par porrkanaler, å med Dreamboxen kan åxå ett flertal ses på genom emulering, å koder från Internet. Det finns ett flertal varianter å välja på, men i längden så tror jag inget ger mer för pengarna än en Dreambox. Jag var säkert bland dom första i Sverige med att skaffa en Dreambox, å fortfarande finns ingen box som klarar nåt nämnvärt mer, än vad den boxen fortfarande kan hantera. Å till nån annan box finns inte bråkdelen av programvara som det finns till en DB...
    Här är t.ex en sida bara med program m.m som nästan inte alls har med Tv att göra: http://www.olmi.cz/dreambox bläddra lite i menyerna, så får Ni en liten liten föraning om vad Dreambox eg handlar om.

    mvh humlan.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Citat Ursprungligen postat av kpla
    Jag kör med funcard och filen från st. st. vad behövs för de kanaler du räknar upp
    Lite olika, håller numera inte reda på allt sånt av tidsbrist. Till en del finns koder, andra får Du genom abb/kort/kortdelning/Spider. Med en ny Dreambox följer just nu, 1 års abb på ett par porrkanaler, å med Dreamboxen kan åxå ett flertal ses på genom emulering, å koder från Internet. Det finns ett flertal varianter å välja på, men i längden så tror jag inget ger mer för pengarna än en Dreambox. Jag var säkert bland dom första i Sverige med att skaffa en Dreambox, å fortfarande finns ingen box som klarar nåt nämnvärt mer, än vad den boxen fortfarande kan hantera. Å till nån annan box finns inte bråkdelen av programvara som det finns till en DB...
    Här är t.ex en sida bara med program m.m som nästan inte alls har med Tv att göra: http://www.olmi.cz/dreambox bläddra lite i menyerna, så får Ni en liten liten föraning om vad Dreambox eg handlar om.

    mvh humlan.

    Att man kan göra mycket med en Dreambox har jag förstott men gäller det även Dm 500? har hört lite olika bud eftersom den inte har en hdd..kan man kopla en exter disk tille n sådan eller går det att få ut bra "kraft" ur den på annat sätt..? sen en till fråga vart får man 1 års abb på "vuxen" kanalerna när man köper en Dreambox =)

Liknande ämnen

  1. Porr!
    Av imported_kalleanka i forum Övrigt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 06:39
  2. Porr
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 09:13
  3. Hitta gratisbilder (ej porr=)
    Av WiENER i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 13:43
  4. Porr på canal+
    Av Mozer i forum Övrigt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-08-31, 21:48

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss