Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Hex kod till MTV-Networks på 19* (005500)

Hex kod till MTV-Networks på 19* (005500)

Är det någon som har hex koden till 005500 dvs MTV Networks som sänder i via 2.3 på Astra satelliten. Jag har dessa koder som ej fungerar :-(

005500 MTV NETWORKS (Astra 19*)
    08: xxxxxxxxxx
    0F: xxxxxxxxxx

Hjälp... Någon?

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Det finns inte längre någon MTV som använder Via2.3 på astra19.2E . För Via koder titta på Http://vkeys.short.be

Mvh Kalle

Den tidigare hex key som jag hittat med provid. 005500 har fungerat. Den har aldrig funnits på den länk du befogat. Jag har alltså kunnat se MTV Hits, MTV Base fram till mars månad. Nu hittar jag inte de nya fungerande koder ;(

Seniormedlem
    Reg.datum
    Feb 2004
    Tackad
    14 gånger
    Är du säker på att dom fortfarande sender , för det har skedd vissa förändringar hos MTV . Vilken frekvens fick du dom på?

Mvh Kalle

1... Det är inte tillåtet att skriva koder i forumet, oavsett om dom fungerar eller ej
    2... 00 55 00 har varit stendöd sen länge så det är omöjligt att du sett MTV med det provider IDt
    3... Dom MTV kanaler som finns på Astra 19 är kodade med Conax & Cryptoworks & Mediaguard 2 & ThalesCrypt och inga koder finns att få tag på (tyska MTV är FTA)
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss