Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Nu är Dreambox DM500T på väg ut till butiken.

Allt Om Dreambox

Men snälla du ta en titt på länken ovan så får du se vilka möjligheter de finns här....

Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2004
    Tackad
    122 gånger
    Citat Ursprungligen postat av 1_2_3
    Dreambox är för CS va,
    funkar boxer med det då ?
    hur mycket kostar den ?
    2295:- hos hansa....

Citat Ursprungligen postat av Leatherface
    Citat Ursprungligen postat av 1_2_3
    Dreambox är för CS va,
    funkar boxer med det då ?
    hur mycket kostar den ?
    2295:- hos hansa....
    Samma här :wink: + fri support dygnet runt, alla dagar i veckan... Å en Dreambox köper ingen, bara för att det finns programvara för förkortdelning, utan för alla möjligheter den ger utöver det. Som t.ex in/avspelning för film å musik, åtkomst till Internet m.m.

mvh humlan.

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Till alla som går i DM 500T tankar (som jag)...
    Har provat lite olika firmwares och de verkar fungera bra, dock så tappar den totalt mottagningen (Service could not be found) när jag försöker lägga på newcamd.
    det är ett fel i mottagaren... det är bekräftat av dreambox tillverkarna... felet ligger i kärnar så det är alltså ett mjukvaru fel... dom håller på att lösa det och förhoppningsvis så kommer det en uppdatering snart som fixar problemet...

alltså kvittar det hur mycket vi byter image och söker om kanaler... det kommer inte hjälpa...

så det är bara att ta det lungt och vänta på att uppdateringen ska komma...
    Själv väntar jag på att dom ska komma ut med en fungerande mjukvara innan jag skaffar boxen...

Info hittade jag på forumet på Dreamboxx

Citat Ursprungligen postat av ktd
    Själv väntar jag på att dom ska komma ut med en fungerande mjukvara innan jag skaffar boxen...
    Hur många gånger får du vara med på "betatestning" av en så pass intressant pryl ? :wink:

Medlem
    Reg.datum
    Dec 2003
    Så sant men jag vill gärna kunna använda den. Som det verkar nu är den ju bara i Alpha stadiet och borde nog inte kommit ut till kunder...
    Lite för allvarligt fel för att man ska tycka det är kul...

Citat Ursprungligen postat av ktd
    Så sant men jag vill gärna kunna använda den. Som det verkar nu är den ju bara i Alpha stadiet och borde nog inte kommit ut till kunder...
    Lite för allvarligt fel för att man ska tycka det är kul...
    Kan bara hålla med om att, det är dåligt att inte ha koll på att mjukvaran fungerar. Å det är inte kul alls, för oss som säljer heller, då Vi inte kan göra annat än å påtala felet, å sen bara vänta.... :evil: Som tur ä, tror jag faktiskt inte det är ett så allvarligt fel, utan det borde kunna rättas till, relativt snabbt.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

1. Streama från dreambox till dreambox
    Av Butcher76 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-25, 10:12
  2. Köpa billig Dreambox DM500T, vet någon?
    Av Kokkivoxx i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 21:53
  3. Streama från dreambox till dreambox
    Av wendigo i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-04, 12:51
  4. Ang buggen i DM500T
    Av humlan57 i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-07-31, 15:17
  5. När stänger butiken??
    Av bajen i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-06-08, 15:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss