Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Beställ från datafixaren

  1. #1
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger

    Beställ från datafixaren

    Som ni ser har en banner på sidan kommit upp, och humlan57 har redan presenterat sig i ett annat inlägg.

    Vill du beställa gör du följande:

    1. Titta på http://www.digitalnordic.se/catalog/ och/eller http://www.datafixaren.se (under uppbyggnad)
    2. Bestäm dig för vad du vill köpa.
    3. Skicka ett PM till humlan57 eller maila datafixaren.support@telia.com eller adda humlan57 på skype.
    4. Där kan du antingen fråga pris på varan (eller varorna) och/eller beställa.
    Kom ihåg att ange följande:
    • Förnamn Efternamn
    • Leveransadress
    • Postnummer, Ort
    • E-post
    • ev. telefon

    5. När din vara är skickad återkommer humlan57 med kolli-ID.
    6. Varan ankommer till ditt serviceställe och du betalar genom postförskott.

    Hoppas Ni hittar något som passar Er!

  2. #2
    Varför sammarbetar ni just med denna person? Ska han ha billiga saker lr vad?

  3. #3
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Ingen speciell anledning. De vill annonsera hos oss, vilket vi fann acceptabelt mot gentjänster.
    Därav samarbetet.

    Förhoppningsvis kommer det rabatt-erbjudanden för Er ComHit'are så småningom.

  4. #4
    Det här är väl ett bra erbjudande?

    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=17099

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    Ingen speciell anledning. De vill annonsera hos oss, vilket vi fann acceptabelt mot gentjänster.
    Därav samarbetet.

    Förhoppningsvis kommer det rabatt-erbjudanden för Er ComHit'are så småningom.
    Ja då kan jag tänka mej att de är ett bra..
    Skulle vara super bra om alla COmhitare kunde få rabbat

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Snouser
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    Ingen speciell anledning. De vill annonsera hos oss, vilket vi fann acceptabelt mot gentjänster.
    Därav samarbetet.

    Förhoppningsvis kommer det rabatt-erbjudanden för Er ComHit'are så småningom.
    Ja då kan jag tänka mej att de är ett bra..
    Skulle vara super bra om alla COmhitare kunde få rabbat
    Vi ska göra vad Vi kan, men service å support går före ett lägsta pris.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  7. #7
    kan intyga att servicen är av högsta klass!! kan säga att jag har haft grymt stor hjälp av humlan57 nu när min box strular... dom exra hundra boxen kosta har jag tjänat in på den mycket bra kund suport jag fott via skype... tack humlan för hjälpen hitils....

    säger bara till er som fortfarande tvekar om man ska skaffa en dreambox.... SLUTA! gå och köp en box imorgon och upptäck möjligheterna själv!

    nog med tjat om att skaffa en dreambox bara gör det =)

    Ha en fortsat trevlig Morgon, Dag, Eftermidag, Kväll, eller natt beroende på när du läster detta =)

    Ps: hata mig inte för att jag tjatar om dreamboxen...men någon måste ju "pucha" på för möjligheterna : Ds

  8. #8
    @ dizzy_dan

    Jag ber å få tacka, å jag tänker försöka forsätta göra ett bra jobb. Jag vet själv hur mycket bra service å support kan vara värt, när jag själv är kund.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  9. #9
    Hur mycke hjälp får man med boxarna? På alla anda ställen man köper dom på så står de tydligt att igen suport ges. Kan man höra av sej om allt eller är det här man skall fråga de i sånna fall?

  10. #10
    jag kan garantera (som kund) att humlan57 hjälper dig tills ditt problem är löst... och 24/7 suporten är värkligen sanning... kan GARANTERA att du inte hittar någon bätre suport

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-18, 14:15
  2. LNB å switch priser från Datafixaren/humlan
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-09-09, 08:26
  3. Vi/Datafixaren har 1st
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-09-02, 18:17
  4. Kanpanjvaror från Datafixaren
    Av humlan57 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-23, 14:53
  5. datafixaren
    Av hellow i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-08-11, 21:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss