Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: 500s och inspelning§

  1. #21
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    tänk om alla som inte visste svar på frågor skulle hänvisa till andra forum, det skulle inte hålla. när jag ställer en fråga i ett forum vill jag inte bli hänvisad till andra forum. Svarar jag på nåns fråga hänvisar inte jag till andra forum, utan antingen söker jag själv upp svaret och meddelar personen, eller skiter jag i att svara.

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av rejj
    tänk om alla som inte visste svar på frågor skulle hänvisa till andra forum, det skulle inte hålla. när jag ställer en fråga i ett forum vill jag inte bli hänvisad till andra forum. Svarar jag på nåns fråga hänvisar inte jag till andra forum, utan antingen söker jag själv upp svaret och meddelar personen, eller skiter jag i att svara.
    Jo det är ju åxå en variant, att skita i å svara. Men jag tror att många som läser inläggen, gärna ser att det finns en möjlighet att hitta ett svar, å blir glada över att åtminstone få ett tips. Å ju fler som har kunskapen, desto snabbare kommer ett svar åxå. Å vad beträffar Dreambox, så finns det ingen som kan ha koll allt, men många vet hur man gör för att hitta svaren. Vad Vi behöver här, är att höja kunskaps nivån på Dreambox avdelningen, å det görs lättast genom att inhämta kunskap där den finns, d.v.s på andra forum/bord. Förstår inte vad problemet ligger i... Jag kan inte det exakta svaret, men jag vet var det finns. Så hämta in den infon, lägg upp det hit, så kan alla med samma problem få svaret här direkt, svårare än så behöver det väl inte göras? Att jag hänvisar beror på att jag, som sagt, inte kan ge ett exakt svar. Därför måste det vara betyligt enklare att testa dom varianter som finns, för att hitta den bästa lösningen.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #23
    Men nu får du väl ge dig. Vad av det vi säger är det du inte förstår? Kan du länka till en tråd på Digitalsat med ett konkret svar är det en sak men svara inte att man ska fråga där istället.

    Läs gärna regel 14 & 15 om du fortfarande inte fattar varför du borde sluta tjafsa emot.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #24
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Så nu slutar vi med detta, vilket jag anser vara lite ot, och så ser vi om vi kan hitta ett svar på min fråga!

  5. #25
    Ännu ett bra ställe: http://dreambox.ingmar.dk/vlcdbcl.htm med info om hur Du streamar...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Inspelning av HD
    Av chester11 i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-07, 14:16
  2. Grynig inspelning
    Av Dashiva i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-09-20, 21:09
  3. Inspelning på 600S
    Av yesbox07 i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 16:26
  4. Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 19:21
  5. 500s låser sig vid inspelning
    Av teebees i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 22:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss