Funkar bra då?
Inga problem att administrera? Vilken image kör ni på?
Köpte ni flera boxar på en gång och fick ni isåfall nåt bra pris på dem?
Nyfiken som tusan!
Guffe
Funkar bra då?
Inga problem att administrera? Vilken image kör ni på?
Köpte ni flera boxar på en gång och fick ni isåfall nåt bra pris på dem?
Nyfiken som tusan!
Guffe
Funkar klockrent!! :P :P Vi köpte boxarna i ett svep och kom ner till 1800:- inklusive frakt.
En gubbe har satt upp en Linux-burk som server och det är stabilt som attan.
En del kör med d88_db500c och några med Gemini 2.1. Själv tycker jag Gemini är strålande.
DVB-S, Samsung, wierless spider och season interface... (Dreambox - Sattelitvärldens Xbox...)Ursprungligen postat av humlan57
Jag vill ha en,har råd, men har alldeles för dårlig data kunnskap för att kunna hantera EN DREAMBOX.(tror jag). Jag vet att mann kann lesa sig till en hel del på netet,men jag är självlärd på data.Skulle köpa en imorgon om jag trodde jag skulle få igang den.
Hälsningar från en riktig AMATÖR.
Omröstning fixad ;-)
Få jag en drambox gratis så kan jag väll ta den. Men annars så skiter jag fullständigt i att skaffa en.
jag har en 7000-s som jag är nöjd med.
har även en 7020-s för tillfället. och till er som ska köpa så kan jag rekomendera att köpa en 7000-s det är absolut ingen märkbar skillnad förutom att du kan ha cirka 100gib större disc i.
och sedan har vi den lilla strömbrytaren på baksidan som jag saknar på 7000
men den är absolut inte värd en 1000kr extra.
Dreambox
Då är vi i samma båt du och jag. Är nog den mest otekninska samt lättare senil och fattar trögt .. Dock har jag skaffat mig en dreambox 500S och med hjälp via nätet (fjärrhjälp) kan mycket lösas..Ursprungligen postat av odd 82003
Vet att Humlan samt andra härinne är enorm kunniga på detta så kanske hjälpen inte är långt borta..
Själv har jag testat med cardsharing med en från Danmark och det fungerade från och till.. De liksom här testar och testar...
Så köp du lugnt en dreambox.. Kontakta Humlan så får du råd..