Visa resultat för omröstning: Hur många har,vill ha,eller skiter i dreambox?

Antal röster
35. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Jag har en dreambox

18 51.43%
  • Jag vill ha en dreambox

7 20.00%
  • Jag vill inte ha en dreambox

6 17.14%
  • Jag har inte bestämmt mig

4 11.43%
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Hur många har,vill ha,eller skiter i dreambox?

Funkar bra då?
    Inga problem att administrera? Vilken image kör ni på?
    Köpte ni flera boxar på en gång och fick ni isåfall nåt bra pris på dem?

Nyfiken som tusan!

Guffe

Funkar klockrent!! :P :P Vi köpte boxarna i ett svep och kom ner till 1800:- inklusive frakt.
    En gubbe har satt upp en Linux-burk som server och det är stabilt som attan.
    En del kör med d88_db500c och några med Gemini 2.1. Själv tycker jag Gemini är strålande.

Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Använder just nu 1st DM7020S + 1st DM500S, å kör både kortdelning å Spider. Helt enkelt för att det inte finns nåt annat som fungerar, till allt jag vill den ska fungera till.

mvh humlan.
    DVB-S, Samsung, wierless spider och season interface... (Dreambox - Sattelitvärldens Xbox...)

Hur många har

Jag vill ha en,har råd, men har alldeles för dårlig data kunnskap för att kunna hantera EN DREAMBOX.(tror jag). Jag vet att mann kann lesa sig till en hel del på netet,men jag är självlärd på data.Skulle köpa en imorgon om jag trodde jag skulle få igang den.
    Hälsningar från en riktig AMATÖR.

Omröstning fixad ;-)

Få jag en drambox gratis så kan jag väll ta den. Men annars så skiter jag fullständigt i att skaffa en.

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    1 gånger
    jag har en 7000-s som jag är nöjd med.

har även en 7020-s för tillfället. och till er som ska köpa så kan jag rekomendera att köpa en 7000-s det är absolut ingen märkbar skillnad förutom att du kan ha cirka 100gib större disc i.

och sedan har vi den lilla strömbrytaren på baksidan som jag saknar på 7000

men den är absolut inte värd en 1000kr extra.
    Dreambox

Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2005
    Tackad
    7 gånger

Re: Hur många har

Citat Ursprungligen postat av odd 82003
    Jag vill ha en,har råd, men har alldeles för dårlig data kunnskap för att kunna hantera EN DREAMBOX.(tror jag). Jag vet att mann kann lesa sig till en hel del på netet,men jag är självlärd på data.Skulle köpa en imorgon om jag trodde jag skulle få igang den.
    Hälsningar från en riktig AMATÖR.
    Då är vi i samma båt du och jag. Är nog den mest otekninska samt lättare senil och fattar trögt .. Dock har jag skaffat mig en dreambox 500S och med hjälp via nätet (fjärrhjälp) kan mycket lösas..

Vet att Humlan samt andra härinne är enorm kunniga på detta så kanske hjälpen inte är långt borta..

Själv har jag testat med cardsharing med en från Danmark och det fungerade från och till.. De liksom här testar och testar...

Så köp du lugnt en dreambox.. Kontakta Humlan så får du råd..

Liknande ämnen

1. Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 11:31
  2. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-14, 21:17
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-08-11, 12:24
  4. Jag vill ha en DreamBox för ComHem!
    Av joad i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-08, 12:16

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss