Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Helt Svart bild......

  1. #1
    gorgar
    Gäst

    Helt Svart bild......

    Tjenare!

    Jag är total nybörjare och har ingen utrusning utan köpte ett Guldkort som en polare fixade till det......
    (Ska visst vara självuppdaterande)

    Från början funkade det skitfint, PPV'n ballade ur ibland men efter lite hackande på kontrollen så var den tillbaks

    Nu idag kom problemet, jag kan inte se en enda kanal utom grundutbudet, kolsvart, inget felmedelande eller något.... :x

    Det lustiga är att jag kan se texten på textade kanalerna, men inget ljud eller bild..... hjälp :?:

    Tack på förhand

  2. #2
    starre
    Gäst
    Jag får precis samma problem, men bara när koderna börjar med 5800. Alla andra koder fungerar när det är de som gäller, men det är ju lite irriterande att behöva vänta en par veckor på att de ska koda om till nåt annat än en 5800-kod bara för att man ska kunna se på tv... Nån som har en bra lösning på detta?? Tacksam för svar!

  3. #3
    Japp - samma här - skitstörigt !!!

    Hjälp någon?!
    ---- Mac -----

  4. #4
    stinky killer
    Gäst

    Ämne

    sama här :cry:

  5. #5
    stinky killer
    Gäst

    Ämne

    dom på guld forum sa nåt om 08 vet inte vad det är eller var man skall lägger in den

  6. #6
    Omen
    Gäst
    samma svarta skit här.... :evil:

    någon som vet något om detta?

  7. #7
    Låter mycket märkligt.
    För jag ser inte att Comhem skulle ha något strul.

    -Jag förmaodar att ni har provat att dra ur strömmen till boxern i minst 10 miuter.
    -Även att bränna om kortet.
    -Sist att Ni använder Er av rätt koder i så fall.

    Om inte något av detta funkar och Ni har ett öppet abb på orginal kortet så är det väl bara att ting till comhem för att få hjälp.

    Mvh Hoqqe

  8. #8
    Hammer-38
    Gäst