Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: Vart kan jag köpa ett funcard

  1. #11
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    44
    Tackad
    1 gånger
    vad ska man ha mycket minne till ?
    Kan man koda av flera kanaler eller nått alla funcard hexfiler är ju lika stora jag hämtar de på www.sat-key.org eller www.rdi-sat-com

  2. #12
    Dom stora används endast som dataminne för att ladda tex dragoncam, finns ända upp till 2 x 1024.

    Ska man bara använda det till vanliga hexfiler så är det det minsta som gäller.
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    44
    Tackad
    1 gånger
    vad är dragoncam

  4. #14
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #15
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    44
    Tackad
    1 gånger
    kan man använda de stora minnena till hexfiler också?
    Snälla kan du föklara vad dragoncam är eller ge mig en länk jag har sökt men inte hittat nått resultat

  6. #16
    inte hittat nåt:

    dragon cam på google:

    Resultat 1 - 10 av ungefär 1 050 000 vid sökning efter dragon cam

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av ivan50
    kan man använda de stora minnena till hexfiler också?
    Snälla kan du föklara vad dragoncam är eller ge mig en länk jag har sökt men inte hittat nått resultat
    Allt Du behöver veta om DragonCam: http://www.dragonmodule.com/index.html
    http://www.ucassupport.nl/dragonsupp...h/Software.htm

    Förövrigt samma tillverkare som Dreambox...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    Aug 2005
    Inlägg
    44
    Tackad
    1 gånger
    kan man bränna hexfiler i de stora funcarden med 1024 kb minne

  9. #19
    Visst men varför?

    Har du en dragon behöver du inga hexfiler och om du inte har en dragon så behöver du inga stora funcard. :roll:
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  10. #20
    Å dessutom medföljer "loader card" till DragonCam så det behövs inget extra kort...

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Ska köpa en 500 HD, men vart?
    Av Rolv i forum Dreambox
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-09-20, 13:18
  2. vart köpa db
    Av reecord i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-21, 05:30
  3. Vart ska man köpa kort?
    Av stenis87 i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-07-14, 13:30
  4. Vart ska man köpa seasoninterface?
    Av FlowDown i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-12-01, 12:31

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss