Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Guider

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger

Guider

Vi introducerar nu ett Guider-forum på ComHit.
    Detta forum är öppet för alla, och alla kan skriva sina egna guider.
    De ska beröra sådant som handlar om paraboler, dreambox, kortdelning, etc.
    Sådant som förknippas med ComHit.

Det var ett tag sen vi hade guider här på forumet, men nu ska vi alltså få fart på dessa igen!

En instruktion till hur du skriver guider finner du här:
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=17339

Har du frågor? Kontakta mig!

Re: Guider

Citat Ursprungligen postat av rejj
    Vi introducerar nu ett Guider-forum på ComHit.
    Detta forum är öppet för alla, och alla kan skriva sina egna guider.
    De ska beröra sådant som handlar om paraboler, dreambox, kortdelning, etc.
    Sådant som förknippas med ComHit.

Det var ett tag sen vi hade guider här på forumet, men nu ska vi alltså få fart på dessa igen!

En instruktion till hur du skriver guider finner du här:
    http://www.comhit.net/viewtopic.php?t=17339

Har du frågor? Kontakta mig!
    Du får gärna hämta de guider som finns, å Du tycker passar här, från Satlovers. Så slipper jag bli utskälld när jag försöker hjälpa till :wink:

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Har du guider där som du själv skrivit, eller om du har tillåtelse att sprida vidare guiderna får du gärna göra det.
    Men guiderna ska vara i forumet, det skall inte vara länkningar till andra sidor som jag ser att ni har på många (alla?) guiderna på satlovers.

Citat Ursprungligen postat av rejj
    Har du guider där som du själv skrivit, eller om du har tillåtelse att sprida vidare guiderna får du gärna göra det.
    Men guiderna ska vara i forumet, det skall inte vara länkningar till andra sidor som jag ser att ni har på många (alla?) guiderna på satlovers.
    Dom som ligger på "How To" är det inga problem med. Bara å ge credit till rätt person å forum, precis som vanligt. Dessutom är ofta länkningarna inte till andra forum/sidor, även om det finns såna med, utan till en av våra up/download. Så dom ligger hos oss iaf.

mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    ja så länge de skrivs med den bbcode etc som jag anger , så ser jag inga problem. Så länge det inte bara handlar om att lägga in en attachment och säga "bra guide" .

Finns det möjlighet att införa tecknet/brevet/dokument som visas att nya inlägg har laggts in när man loggat in på sidan och klickat sig fram till Forumet. Det är det enda jag saknar från det gamla "ComHit".

Jag vill alltså direkt kunna se nya OLÄSTA inlägg när jag klickar på forumet

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    finns som vanligt både på portalen och på forumet.

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    sen om du menar att ikonen bredvid forumet inte visar att nya inlägg skrivits är inte det riktigt sant. Tittar du noga så ser du att det är skillnad mellan och
    dock inte stor, men det ska jag försöka fixa asap.

Ah.. Nu såg jag det. De är STÖRRE och blåare Tack för svaret.
    IPBox9000 HD · nlb10513 · Mgcamd for Com Hem (cable-TV) + (sat) 0,8 W / 19,2 E / 16,0 E / 13,0 E

Liknande ämnen

1. Guider?
    Av Kroeger i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-01-04, 17:45
  2. Guider
    Av dell i forum Övrigt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2004-03-15, 16:53
  3. [LÖST] Guider?
    Av i forum Övrigt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-07-30, 19:12
  4. Au Guider
    Av kalleo i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-03-15, 21:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss