Funkar bra som det är tycker jag... Jag ska börja gå igenom nu så alla bilder fungerar... Har märkt att en hel del knappar och andra bilder inte funkar... Ska fixa det...
Funkar bra som det är tycker jag... Jag ska börja gå igenom nu så alla bilder fungerar... Har märkt att en hel del knappar och andra bilder inte funkar... Ska fixa det...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.