Visa resultat för omröstning: Vad tycker du om den nya designen?

Antal röster
69. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Mycket snyggare än förra!

23 33.33%
  • Snygg!

21 30.43%
  • Halvhyffsad!

11 15.94%
  • Ganska ful..

3 4.35%
  • Den andra var mycket snyggare!

11 15.94%
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Ny design

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Funkar bra som det är tycker jag... Jag ska börja gå igenom nu så alla bilder fungerar... Har märkt att en hel del knappar och andra bilder inte funkar... Ska fixa det...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Kanon Grabbar !! :clap: :clap:
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

http://aktivist.se/fullbanner.jpg

Snyggt, men den gamla var mer överskådlig tycker jag. Jag har i alla fall redan bytt tillbaka.
    Nollvision i skogen

ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    88 gånger
    Alla tycker olika... Jag kan hålla med om en sak att det är svårt att se under vilka under forum som det finns nya inlägg... Men man lär sig efter ett tag...
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

Håller med de som säger att viss text och färg blir svårt att läsa. Men en klar fördel att man kan gå tillbaks till det gamla.....utan att låta som en bakåtsträvare, är inte allt nytt av godo.

Men försöker man inte, vet man ju inte om det går bra...för massan...

Edit: Vet inte om det har uppmärksammats, men mod:sen med text om läget är borta för diverse forum om B*xer, ComBort osv...?
    MC-buren MV-Coach.

SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

Tycker det är bra med förändringar och resultatet blev riktigt bra också. Snyggt!

Det enda man kan klaga på är just det Deaaaaas nämnt, att det är svårt att se nya inlägg.

Jag tycket den blev bra med denna blåfärg lägg gärna in lite gul färg eller text så känns det lite som en svensk sida.

ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Tackad
    14 gånger
    Ett par saker ska jag fixa, idag eller imorgon:

Board Message, rutan längst upp.
    Försöka fixa lite med "nytt inlägg"-bilden, kanske färga den eller liknande, då jag oxå tycker att det är svårt att se när ett nytt inlägg skrivits.
    Citat Ursprungligen postat av Hof
    Man vänjer sig lagom tills det är dags att ändra nästa gång.
    om det där är nåt wajn eller liknande på att vi byter design, kan jag ju för dig berätta att vi inte bytt design sedan november 2002. Tycker att ca. 3 år är ganska lång tid..

Jag tycker personligen att man ska ge den nya designen en chans.. känns tråkigt om alla går tillbaka till gamla, men ni gör ju som ni vill.. kanske... om jag nu inte tar bort den :P nerå..

ska även kolla om jag kan öka textstorleken lite oxå, vet att det finns en del som har lite svårt att se lika bra som jag? :P hehe.. fixar det sen

Är också en av dem som har bytt tillbaka till den gamla designen, tycker att den är betydligt mer överskådlig.
    Bra att man kan välja vilken stil som passar en bäst

Liknande ämnen

1. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-05-23, 11:47
  2. webb design
    Av ch2001 i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 13:51

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss