Ett par saker ska jag fixa, idag eller imorgon:
Board Message, rutan längst upp.
Försöka fixa lite med "nytt inlägg"-bilden, kanske färga den eller liknande, då jag oxå tycker att det är svårt att se när ett nytt inlägg skrivits.
om det där är nåt wajn eller liknande på att vi byter design, kan jag ju för dig berätta att vi inte bytt design sedan november 2002. Tycker att ca. 3 år är ganska lång tid..Ursprungligen postat av Hof
Jag tycker personligen att man ska ge den nya designen en chans.. känns tråkigt om alla går tillbaka till gamla, men ni gör ju som ni vill.. kanske... om jag nu inte tar bort den :P nerå..
ska även kolla om jag kan öka textstorleken lite oxå, vet att det finns en del som har lite svårt att se lika bra som jag? :P hehe.. fixar det sen![]()





Svara med citat
