Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Superprogram till Skype!!!!

  1. #1

    Superprogram till Skype!!!!

    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  2. #2
    verkar ju vara bra... har du testat själv?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Ripleyonline
    verkar ju vara bra... har du testat själv?
    Tyvärr inte..., får vara glad om jag hinner iväg på skithuset, å testa nytt papper Men jag ser ju fördelerna för många, utan å behöva testa progget. Personligen har jag inte så stor användninga av det, då jag mest befinner mig framför PC:n. Å helst vill slippa telefonen, när jag nån gång lämnar den.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #4
    Själv använder jag en sådan här http://www.dualphone.net/ sälj av Classe.

    Är väl ingen högkvalitativ produkt men den fungerar och det är betydligt enklare att prata i en vanlig lur än att sitta framför datorn
    Det största felet många datoranvändare gör, är att de inte vet vad de gör, men de gör det ändå !

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av T-bird
    Själv använder jag en sådan här http://www.dualphone.net/ sälj av Classe.

    Är väl ingen högkvalitativ produkt men den fungerar och det är betydligt enklare att prata i en vanlig lur än att sitta framför datorn
    Den största vitsen med progget ovan, är att det går att få allt att fungera ihop med din mobiltelefon. Vidarekoppling från Skype t.ex.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  6. #6
    När jag läser mer om det prorammet så använder det sig av SkypeOut för att vidarebefodra samtalet så kostnadsfritt blir det inte.

    I alla fall bra att Skype samtal nu går att vidarebefodra.

    Själv har jag lust att handla en siemenslösning så min vanliga telefon kan användas eller så blir det en Dualphone

Liknande ämnen

  1. Problem med skype dualphone
    Av tonu i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-12, 08:20
  2. DreamNetCast Helper. Ett litet superprogram!
    Av humlan57 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-07-15, 22:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss