Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Kan jag använda funcard i min thomson th35?

Kan jag använda funcard i min thomson th35?

Går i tankarna gällande att köpa en brännare och ett kort för att slänga in viaccess då vissa kanaler fortfarande är kodade i detta på t ex hotbird... Är det dumt att köpa kort och brännare nu? eller kan jag använda den ifall dom knäcker t ex videoguard om en månad? är det samma kort som gäller fast olika filer bara? går fler och fler över till videoguard? läste att sky hade kört det sedan 1997 och ingen hade knäckt det sedan dess (källa:viasat.se).

Går det överhuvudtaget att bränna kort och köra i min box eller måste jag ha någon annan box för detta? kör en thomson th35, har för mig att den hette så iaf... en viasatbox om det känns bekant...

är det inte en nit-nit för viasat??? går det att köra den på hotbird,astra jag tvivlar. viasat har öppnat den för sitt utbud på astra,hotbird. vill du inte ha nds så kan du göra ett syre av boxen.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

Det går att köra hotbird o astra t ex... har redan testat detta... Men det funkar givetvis inte att kolla på de kodade kanalerna... (eftersom jag inte har nåt kort för dessa än).

Vart hittar man koder och hur bär man sig åt för att bränna dessa?

Liknande ämnen

1. Funcard i en thomson 35 th
    Av saint i forum Övriga mottagare
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 20:32
  2. Vilket FunCard till Thomson DTI 2000
    Av cim99jp8 i forum Boxer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-16, 21:43
  3. [LÖST] thomson dsi35th+viasat funcard
    Av toka i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-10-04, 00:19
  4. Remota ett funcard med thomson/triax?
    Av manface i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 15:32
  5. Kan man använda Funcard ?
    Av Grovsnus i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-02-14, 15:13

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss