Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Nästa landskamp

  1. #1

    Nästa landskamp

    Sverige mot Bulgarien, 3 september. Är det någon som vet i vilken kanal denna match sänds?

  2. #2
    Hittade det själv:

    TV3 och Viasat Sport har sändningsrättigheterna till svenska herrlandslagets samtliga hemmamatcher (VM-kval och träningslandskamper) 2004-2005, samtliga resterande bortamatcher i VM-kvalet samt magasinet Avspark: Allsvenskan för säsongerna 2004 och 2005.

    ... skit oxå

  3. #3
    Det jag mest gotta mig åt när jag kollade var Danmark-England 4-1! Vilken kamp!
    MC-buren MV-Coach.

    SÖK via SÖK-funktionen! Frågor ställs i forumet, INTE till mig!

  4. #4
    Kan vara kul för oss som har Viasat att få lite kvalitativ idrott att se på. :roll: Nascar och basket från amerikanska farmarligan blir inte så spännande i förlängningen.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Kan vara kul för oss som har Viasat att få lite kvalitativ idrott att se på. :roll: Nascar och basket från amerikanska farmarligan blir inte så spännande i förlängningen.
    "Vi sänder så mycket sport att vi var TVUNGNA att starta 3 nya sportkanaler!!! I dessa kanaler sänder vi ALL skit som alla andra kanaler ratat. Teckna abbonemmang NU så får du en värdelös DIGITALBOX & maknadens billigaste PARABOL för bara en (1) krona! Det ända du behöver göra är att binda upp dig i ett slavkontrakt á X kronor per månad i 24 månader. Vad väntar du på? " Viasat- Om idioten själv får välja! :roll:

    Ärligt talat, vem vill betala för Viasats smörja??

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av babba
    Viasat- Om idioten själv får välja! :roll:

    Ärligt talat, vem vill betala för Viasats smörja??
    Du, Babba. Det är förmodligen ganska många som läser detta forum som du kallar idioter. :tyst: Hur vore det med en lite lättsammare ton på inläggen?

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Citat Ursprungligen postat av babba
    Viasat- Om idioten själv får välja! :roll:

    Ärligt talat, vem vill betala för Viasats smörja??
    Du, Babba. Det är förmodligen ganska många som läser detta forum som du kallar idioter. :tyst: Hur vore det med en lite lättsammare ton på inläggen?
    Du, Atrix. Det var tänkt som ett inte alltför seriöst inlägg. :smile: Ett skämt helt enkelt! :lol: Jag idiotförklarar inte Viasats abbonenter! Ser du inte mellan raderna??

    Att jag sen hyser förakt för en TV-distributör som (jag tycker) blåser sina kunder (Viasat Sport-kanalerna är ett exempel) , lurar dom att skriva långa avtal som blir dyrare( just det, dyrare, inte billigare!) ju längre man är abbonent o.s.v, o.s.v. För mig ter sig Viasats metoder som bondfångeri! Fler exempel: TV 1000 kanalerna. Dom kan byta namn & kalla dom vad dom vill, men det enda som visas är filmer man inte hört talas om eller filmer som visats i Canal + för flera månader (ibland år) sedan! Har du hört talas om "Must Carry-utbud"? et är ett antal kanaler som TV-distributörer i Sverige är TVUNGNA enlig lag att distribuera kostnadsfritt. Dessa kanaler heter hos Canal Digital "Local-paketet" & kostar inget. Dock kan Canal Digital kringå detta genom höjd korthyra, vilket även det är ett ruttet sätt att skinna kunden på. När man söker på Viasats hemsida står det absolut INGENTING on detta "Must Carry"utbud! Bara deras Silver & Guld-abbonemang. Viasat erbjuder alltså INTE kunderna ett paket motsvarande "Local-paketet"!! Jag kan rabbla upp fler anledningar till mitt missnöje, men jag tråkar nog bara ut er med det.Enda anledningen (tror jag) att Viasat fortfarande har merparten av abbonenterna är att dom slumpar bort sina skitprylar till intet ont anande TV-tittare, bjuder på installation, gratis-månader o.s.v. Vad säkert många här inte fattar är hur mycket Viasats byte av kodningssystem egentligen kostar.Det är multum det handlar om! Var tar dom de pengarna ifrån då? Jo en kombination! Bind upp kunden i 24 månader & låt dom betala dyrt samt sänk kvalitén på de program & filmer som visas! Lägg därtill krångliga uppsägningsvillkor. Det är min teori iallafall! :think:

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Citat Ursprungligen postat av babba
    Viasat- Om idioten själv får välja! :roll:

    Ärligt talat, vem vill betala för Viasats smörja??
    Du, Babba. Det är förmodligen ganska många som läser detta forum som du kallar idioter. :tyst: Hur vore det med en lite lättsammare ton på inläggen?
    Men skärp dig. Inlägget va ju bara roligt, å lite humor ä aldrig fel. Å tar Du åt dig av ett sånt där inlägg, så måste Du vara oerhört känslig... Nä, lär dig ta saker för vad dom är, å se inte sånt här som kritik eller påhopp.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av humlan57
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Citat Ursprungligen postat av babba
    Viasat- Om idioten själv får välja! :roll:

    Ärligt talat, vem vill betala för Viasats smörja??
    Du, Babba. Det är förmodligen ganska många som läser detta forum som du kallar idioter. :tyst: Hur vore det med en lite lättsammare ton på inläggen?
    Men skärp dig. Inlägget va ju bara roligt, å lite humor ä aldrig fel. Å tar Du åt dig av ett sånt där inlägg, så måste Du vara oerhört känslig... Nä, lär dig ta saker för vad dom är, å se inte sånt här som kritik eller påhopp.

    mvh humlan.
    *S* Var fick du luft ifrån? :lol: "du måste vara oerhört känslig" Vad är det frågan om? Mitt första svar på tråden var av det ironiska slaget (som ofta uppfattas som komiskt). Jag anser själv att Viasatutbudet inte direkt är värt en stående applåd. Dock finns en och annan godbit, som i fallet med fotbollen!

    Vad gäller Babba - rock on. Synd bara att vara så arg p.g.a. en TV-distributör. :wink:

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Atrix
    Vad gäller Babba - rock on. Synd bara att vara så arg p.g.a. en TV-distributör. :wink:
    Jag är inte arg på Viasat. Jag föraktar bara deras sätt att bedriva affärsverksamhet! Eftersom jag inte är kund till dom (och aldrig kommer att bli) så drabbar det ju inte mig. Men det kan vara bra för andra att känna till Viasats sätt att arbeta innan man tecknar ett abb!

Liknande ämnen

  1. Vad är nästa steg i felsökningen.
    Av noxxen i forum Dreambox
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-03-27, 18:08
  2. BBC, voice och nästa blir.....
    Av ArneBajse i forum Boxer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 19:47
  3. Landskamp på lördag
    Av rox i forum Viasat
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-06-03, 22:02
  4. NYA KANALER nästa Torsdag!!!
    Av trollhattan i forum Boxer
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-01-25, 19:17
  5. Nästa ComHem nyckel?
    Av Johan i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-13, 16:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss