Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: sluta röka

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger

    sluta röka

    jag har bestämt mig att sluta röka helt o bara snusa men va fan det går ju inte :x någon som har nått tipps på hur man kan göra? typ motionera eller träna :? asså för att tänka på annat. jag har gått ner till tre om dan men lägre går fan inte. Det är för gott :wink:
    Dreambox

  2. #2
    Jag har gjort det, helt gått över till snus. Men nått tips har jag inte..., skulle isf vara, att Du försökte röka från den glödande änden... :roll:

    mvh human.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  3. #3
    det som brukar rekomenderas är väl att fasa bort ciggen... tänk ut vilket tillfälle du brukar röka och bestäm dig för att inte röka vid det tillfället. typ på väg till bussen, efter maten eller efter sex.
    sluta på ett tillfälle i taget.... men vad vet jag jag röker ju inte

  4. #4
    eller så slutar du helt med det som gör dig röksugen Mat,sex,jobb,fika,mm. med andra ord sluta leva :lol:

  5. #5
    Lägg av med både snus och sigaretter med en gång och börja tugga tuggummi i stället.
    Gjorde själv på detta sättet och har varit både snus och rökfri i snart 5 månader

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Jojje_115
    Lägg av med både snus och sigaretter med en gång och börja tugga tuggummi i stället.
    Gjorde själv på detta sättet och har varit både snus och rökfri i snart 5 månader
    :clap: :bh:

Liknande ämnen

  1. VART SKA DET SLUTA?
    Av reidarberge i forum Övrigt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 21:57
  2. sluta med massa bull shit
    Av lovecard i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-03-23, 20:06
  3. NÄr Kommer Cd Att Sluta Fungera??
    Av PrOsOn i forum Canal Digital
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2003-05-12, 20:13
  4. AU sluta fungera
    Av Tjocken i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-10, 00:26
  5. Sluta fråga om stopstop!!!!
    Av B Nice i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 20:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss