Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Vad gör ni? Tecknar abbonemang el väntar på nya koder?

  1. #1

    Vad gör ni? Tecknar abbonemang el väntar på nya koder?

    Vore kul o höra vad de flesta gör just nu... om ni har tecknat abb hos viatjaffs eller om ni väntar på nya koder... Var och kikade på abb i dagarna men personligen tycker jag att det är mycket pengar för gamla program som man redan har sett... Tv1000 visar samma filmer hela tiden och det är frågan om det är värt att punga ut 269:- i månaden för ett guldabb plus 249 i halvåret för kortavgift samt 398 i startavgift...

    Nåväl... Vänta och se eller teckna nu?

  2. #2
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Idag har du bara 2 allternativ...

    1. Skaffa abb
    2. Skaffa dreambox och gå med i en cardsharing grupp
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  3. #3

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Deaaaaaas
    Idag har du bara 2 allternativ...

    1. Skaffa abb
    2. Skaffa dreambox och gå med i en cardsharing grupp
    3. Skaffa abb + Dreambox, å starta en egen grupp :wink:

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  5. #5
    För övrigt anser jag att det är bortkastat att skaffa Dreambox enbart förViasats skull. Viasat för mig är lågbudget-TV. Absolut inget som jag vill lägga pengar på! :hand:

  6. #6
    Jag har tagit 3månaders korttidskort på boxer och väntar på att digitaltv via bredband blir utbyggt här under hösten.
    Auktoriserad julmusttestare.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av babba
    För övrigt anser jag att det är bortkastat att skaffa Dreambox enbart förViasats skull. Viasat för mig är lågbudget-TV. Absolut inget som jag vill lägga pengar på! :hand:
    Exakt..., minns inte ens, när jag sist såg nåt från Viasat. Men aldrig att jag skulle vilja byta bort mina DB:n mot nån annan typ av mottagare/dekoder/dator. För med den så får jag in allt jag vill, på nåt sätt.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  8. #8
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Bara å hitta en bra cardsharing grupp att gå med i som har Viasat/Canal Digital/Sky m.m
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  9. #9
    när jag insåg hur det ser ut tog jag viasat silver och CD "bas" 4&5:an

    och hoppas på julklapp fr tex PDK...
    ....im not lost, im on adventure.....

  10. #10
    pkort till viasat kommer inte än på någraår. skaffa abbviasat guld 199 skr från 1 sept. eller silver 149 skr till o med 1 sept dom första 2 mån gratis + tv 1000.
    viasat-cd motarbetar varandra men vi hjälps åt m.v.h.reidar fra BREKKEN

Liknande ämnen

  1. Väntar på DM800HD SE
    Av von_skunck i forum Dreambox
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 17:48
  2. Under tiden man väntar på...
    Av m_thread i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-02-27, 09:23
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-06, 23:08
  4. Abbonemang på SKY
    Av Ripleyonline i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-03-24, 11:11
  5. Om man tecknar abonnemang
    Av Frallan i forum Boxer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 11:22

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss