Är ny på det här med boxer och tänkte fråga er som vet och slippa läsa igenom allt för mycket då det är ont om tid att hoppa på erbjudandet som jag beskriver nedan:

Jag har sedan många år haft Parabol med Via/cd nu är det ju slut med det roliga om man inte är beredd att hosta upp mycket kulor för att kunna se bådas utbud.
Jag tycker det är för mycket och hade gärna köpt om det fanns ett kombierbjudande typ Comhem för parabol.
Har därför sneglat lite på Boxers erbjudande om att teckna 24 mån abb för 159kr/mån exkl.avgifter.Man får också 2 boxar utan att behöva teckna tvillingabb.
Jag tycker att Boxer förenar det bästa från både Via och CD dessutom får man ju boxarna gratis. Thompson kostar 0 kr vill man ha Sagem så är det 195 kr tillägg.
Hur bra är dessa boxarna? Är Samsungs bättre?

Jag ser att Viasat också har ett silvererbjudande är inte helt säker vad som ingår här då jag inte hittar reklambladet. Ni som har järnkoll på detta,, är det bättre att jobba med viasat med befintlig parabolanläggning, jag har flera parabolmottagare/antenner så jag har möjligheter att se på mer än 1 TV.

Jag bor lite avigt till så det finns risk att jag inte kan se Boxer, har fått löfte av handlaren att testa först. Om basutbudet funkar kommer även övriga att funka då?
Är osäker om jag får testa även med programkort.

Undrar också om det går att flytta Boxerkortet mellan mottagarna eller låses det på en av dem?
Är det möjligt att klona ett originalkort?