Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: spela på internet

  1. #1

    spela på internet

    tänlte börja lira på nätet på expekt.com. men eftersom man har ett visa electron kort så kan jag inte föra över pengar till kontot.
    finns det några andra sidor typ som expekt.com där man kan för över pengar via sin internet bank??

  2. #2
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    skaffar du ett konto på www.neteller.com så kan du nog föra över först från banken -> neteller -> expekt. Tror de accepterar neteller, har för mig det.

  3. #3
    www.multipoker.com ska ha gratis överföring från och till sin bank (wire transfer) vad jag vet.

    Ska du spela på fler sidor se till att skaffa ett neteller konto.

  4. #4
    jo men på neteller står det när man ska registrera sig.


    A NETELLER security representative will be calling you when you make your first deposit. å sen lite till. jag vil f--n inte att dom ska hålla på att ringa mig. mån som har neteller och vet mer om det???

  5. #5
    Det gör ju en del pokersiter (tex multipoker) ändå, oavsett betalningsmetod. Nog bara att gilla läget.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

  6. #6
    Han från neteller kommer bara kontrollera att du är du, går smidigt..

    Tycker du att du är dåligt på engelska så kan jag garantera att killen som ringer är sämre

  7. #7
    Till mig så var det en dansk som ringde upp, var inte det lättaste att förstå allt vad han paratade om...

  8. #8
    Ska inte Netteller ha en liten hacka för besväret oxå? Nå'n procentsats på överfört kapital, typ?

    Mitt förslag är att skaffa Visa. Det bästa är dock ett speciellt internetbuffertkonto som t.ex. Nordea har. Du överför pengar från Visa till ett speciellt konto, d.v.s. ingen risk för att nån tömmer ditt visakort.

Liknande ämnen

  1. DM 800 Internet
    Av viken i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-06, 19:09
  2. internet
    Av yesbox07 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 11:58
  3. (Fon Internet)
    Av karl48 i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 12:47
  4. TV via internet
    Av ehrlin i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 16:43
  5. Internet TV
    Av Kusen i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-12-07, 12:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss