Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: viasat höjer

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av matuhl
    då har du kollat dåligt...
    Nej, jag har kollat där jag och alla andra förväntar sig att info finns, nämligen under "Utbud"! Viasat har på detta sätt "maskerat" sitt "must-carry"-utbud. De är helt enkelt inte intresserade av att marknadsföra detta paket! Hade så varit fallet så hade det legat bland de andra paketen. Och varför skall en deposition om 750:- läggas?? Ingen box levereras för detta utbud. Eftersom abonnemanget kräver en Viasat-godkänd box, så förutsätter det att du: Köper en box av Viasat eller knuten handlare, är tidigare kund hos Viasat alt. skaffar en box genom t.ex. Tradera eller Blocket. .För någon box säljes väl inte för 1 krona när det gäller "must -carry"- utbud eller hur??! Dessutom tillkommer väl en korthyra på 249:-/halvår eller mer??!

    Någon frågade varför jag hatar Viasat. Jag hatar INTE Viasat! Däremot är jag medveten om hur detta företag sköter sina affärer! Detta är bara ett exempel!

    Jag vet, Canal Digital är också ett lumpet gäng TV-nasare, men dom är åyminstone så renhåriga att dom lägger detta paket bland resten av utbudet! Viasats marknadsföring suger & det BIGTIME!! :sick:

  2. #22
    du är rolig du..

  3. #23
    Citat Ursprungligen postat av matuhl
    du är rolig du..
    Vad kul att du tycker det! :wink:

    Svara nu på mina frågor!

  4. #24
    Ok, för det första så kan du inte jämföra med CD.s lokal paket det bör jämföras med viasat bas som from 1/1-06 även innehåller tv4
    och till lokalpaketet ingår dessutom det heller ingen box, men det gör det till bas
    vad gäller avgiften på 750 kr så står det klart att det är en depositionsavgift det nämns inga kortavgifter och då får man utgå ifrån det 8)

Liknande ämnen

  1. Canal+ höjer priset igen
    Av Leatherface i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 18:42
  2. CANAL+ höjer priset den 1 oktober 2009
    Av Leatherface i forum Canal Digital
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 10:31
  3. Svar: 15
    Senaste inlägg: 2005-05-27, 23:01
  4. CD höjer säkerheten
    Av bob_dole18 i forum Canal Digital
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2005-01-16, 10:59
  5. Viasat höjer årliga kortavgiften!
    Av Mecman i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-08-02, 21:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss