Har inga problem med några andra kanaler... Bara den transpondern som Discovery sänder på...
Har inga problem med några andra kanaler... Bara den transpondern som Discovery sänder på...
Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.