Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Länkar till Sat Forum.

  1. #1

    Länkar till Sat Forum.

    Tänkte kolla o samla ihop länkar till olika Sat forum..

    Behöver inte nödvändigtvis vara svenska.

    Gärna några tyska, turkiska, engelska o ryska forum..

    Så... GIVE ME ALL YOU GOT....en fras som AL Pacino använder i den underbara filmen Heat!
    Det är inte det vi läser som gör oss lärda utan det vi kommer ihåg!

    http://aktivist.se/fullbanner.jpg

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Inlägg
    1 139
    Tackad
    1 gånger
    är det bara forum du är ute efter? inte affärer osv?
    Dreambox

  3. #3
    Har PM:at några till dig..., men det finns 100-tals fler..

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  4. #4
    humlan skicka gärna ett pm till mig med det finns kanske några där som man inte är reggad på....

    /soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av tony_soprano
    humlan skicka gärna ett pm till mig med det finns kanske några där som man inte är reggad på....

    /soprano
    Reggad är väl en självklarhet....
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  6. #6
    Jag menade ju att du kanske har något tips på nåt forum jag inte är medlem på eller känner till...
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av tony_soprano
    Jag menade ju att du kanske har något tips på nåt forum jag inte är medlem på eller känner till...
    Ska jag hålla på så här, så blir det bortkastad tid. Å tid är nåt jag saknar, så försök å ta allt via Skype eller tel.... Jag finns ju där å kan hjälpa.. Skype = humlan57 Telnr= 06092050 allt går DIREKT till mig.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  8. #8
    Jättebra svar humlan, å jag lovar å hjälpa alla, om tid finns. Nu har jag skickat länkar vidare, så jag behöver ju inte vara ensam om att vidarebefordra dom.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

  9. #9
    På den tiden du har tagit dej att skriva att du inte har tid och jag ska ringa dig så skulle jag har kunnat farit till Sundsvall fram och tillbaka samt karvat in länkarna i en björk.

    /soprano
    - Look! I'm Al Pacino from Scarface!
    - No you're not! You're Fredrik the idiot from Sweden.
    **Gary Busey till Fredrik Wikingsson efter en omgång Paintball.**

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av tony_soprano
    På den tiden du har tagit dej att skriva att du inte har tid och jag ska ringa dig så skulle jag har kunnat farit till Sundsvall fram och tillbaka samt karvat in länkarna i en björk.

    /soprano
    Ok, ge mig då möjlighet å ladda upp länkarna till det här topicet, så komer alla å bli nöjda.

    mvh humlan.
    Sunray4, Vu+ Solo SE, MyGica ATV1800, 4 to 1 HDMI 1.4-switch 4k 2k med optisk utgång för anlutning till min Logitech Z906, Projektor Optoma 141x, 150cm Parabol med actuator, Moteck V-Box II för DiSEq konvertering, Invacom LNB + en del annat för Tv, bild, ljud/Hi-Fi LAN/WAN...

Liknande ämnen

  1. Känner ni till något bra Mc -forum ??
    Av P-son i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-04-12, 09:40
  2. Länkar till olika forum, information mm
    Av _age_ i forum Com Hem
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-12-06, 14:36
  3. Till forum-admin
    Av Qubsica i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-04-21, 20:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss