Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Boxer har inte reggat mitt abonemang

  1. #1

    Boxer har inte reggat mitt abonemang

    Köpte för några veckor sedan en boxermottagare med kort. I butiken fick jag ett förprogrammerat programkort och allt fungerade bra tills i går kväll.

    När jag ringer tilll kundservice säger dom att jag inte finns registrerad i deras system.

    Naturligtvis fungerar inte betalkanalerna, men jag har ju faktiskt fått en billig box utan att bli reggad hos Boxer.

  2. #2
    Samma sak hände mig, fick faxa in pappren för att få kanalerna att fungera.
    Fast å andra sidan kan du ta ett abbonnemang till på ett annat ställe och på så sätt få en box till.

  3. #3
    Vilken butik?

  4. #4
    Dröm vidare, "Ej fått in avtalet" innebär att det ligger på hög och när det väl reggats är det ganska kört =)

  5. #5
    Butiken var SIBA! Jag skulle i och för sig kunna gå och köpa ytterligare ett abonemang och få ytterligare en box för 1 spänn, men risken är att det första avtalet bara har fastnat någonstans och helt plötsligt blir registrerat. Då står jag där med 2 abonemang.

  6. #6
    Handläggningstiden på Boxer för nya avtal är ca 14 dagar, butiker skickar in de per post en ggr per vecka eller så för att spara porto och har man lite otur hamnar man i skarven och kan sakna bild i upp till en vecka.

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2002
    Inlägg
    323
    Tackad
    1 gånger
    Är det därför som inte mina kanaler fungerar trots att jag får gröna staplar på mottagningen.
    Jag som håller på att testa med olika antenner för tillfället.
    Då har jag gjort en massa onödigt arbete.

    Så här får det inte gå till, korten får väl vara öppna tills dess de blir reggade!
    Avdrag på räkningen är väl det minsta man kan begära om man inte kan se när man betalar.

  8. #8
    Samma sak hände mej me, betalkanalerna slutade fungera efter 2 veckor. Ringde upp till boxers kundtjänst och dom fixade det på 5min över tellefon, 20min senare hade jag bild igen.

    Mvh jojje

Liknande ämnen

  1. DM-500+ (S) tar inte mitt CD-kort..???
    Av ctm555 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 10:35
  2. Får inte mitt funcard att Au !!!
    Av sprutan i forum Boxer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-03-26, 18:40
  3. [LÖST] TV1000 på mitt viasat silver abonemang?
    Av hondamt5 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-11-06, 23:17
  4. Varför funkar inte mitt GK kort??!!!
    Av misan i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-08-03, 23:43
  5. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-04-16, 22:33

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss