Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Gratis HDTV för C+ kunder borta?

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004
    Inlägg
    30

    Gratis HDTV för C+ kunder borta?

    Har CD slutat sända canal+ more HD "gratis" till befintliga canal+ kunder?
    I deras FAQ så står det att det ska kosta 39 kr/mån extra samt att tecknar man 12 månaders canal+ nu så ingår det. Det fungerade i förrgår så kan någon bekräfta om det är sluttittat?

  2. #2
    Ska vara gratis fram tills årsskiftet har jag för mig

  3. #3
    hej,

    jag har haft ett väldigt intresse för hdtv kanalen, men jag får inte in den. Dvs jag har ingen kanal i kanallistan som heter C more HD eller liknande trots att jag gjort en kanalsökning. Det bör kanske nämnas att jag enbart har CD enkla box. Krävs det en HDTV box för att överhuvudtaget hitta kanalen?

    tack på förhand,
    ooze

  4. #4

    Re: Gratis HDTV för C+ kunder borta?

    Citat Ursprungligen postat av svankan
    Har CD slutat sända canal+ more HD "gratis" till befintliga canal+ kunder?
    I deras FAQ så står det att det ska kosta 39 kr/mån extra samt att tecknar man 12 månaders canal+ nu så ingår det. Det fungerade i förrgår så kan någon bekräfta om det är sluttittat?
    I FAQ:n står det: ''För de kunder som har eller tecknar ett 12-månadersabonnemang på CANAL+ fram till årsskiftet kommer kanalen vara gratis. Därefter kommer kanalen att kosta 39 kronor per månad.''

    Jag tolkar det som om att befintliga kunder och kunder som tecknar sig för abonnemang innan årsskiftet får se kanalen 'gratis' (Den ingår i det befintliga canal+-abonnemanget). Och efter årsskiftet får nya kunder betala 39kr/månad för HD-kanalen.

    HD-kanalen skall en vanlig dvb-mottagare hitta (min gör), men ingen bild. såklart.

  5. #5
    hittar den med min combobox oxh får bild dock e de väldigt många stora pixlar och dom e gröna dessutom ;-)

  6. #6
    suspekt att jag inte får in den, får nog göra en kanalsökning igen.

    tack

  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2004
    Inlägg
    30
    Ok tack! Det är väl min cardserver som vägrar uppdatera kortet av någon konstig anledning. Jag får flytta kortet till mottagaren under helgen.

  8. #8
    Märk väl att man behöver både en box och en TV som klarar HD!

  9. #9
    Ja det stämmer. Tydligen så ska Canal Digital ha lite boxar på gång nu, både från Grundig och Force. Kommer att kosta 4000-5000:-. Visst är HDTV nytt och hett, men det tycker jag låter väldigt mkt för en enkel box. Man får väl hoppas att det är en PVR box som erbjuds iaf.

    // ooze

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av kronblom
    Märk väl att man behöver både en box och en TV som klarar HD!
    behöver & behöver; det är en sanning med modifikation.

Liknande ämnen

  1. TV4+ borta?
    Av vägkung i forum Boxer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 20:57
  2. Om M-II är borta!!!
    Av Kilroy i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-01-15, 11:09
  3. Viasat ringer upp sina kunder !
    Av X-Files i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-28, 09:21
  4. [borta]
    Av VoorheesDude i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-09-17, 19:50
  5. ART är borta!!!!!!!!!
    Av Farouk i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-24, 13:03

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss