Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 12 av 12

Ämne: vlc problem

äntligen fått rätt på det då har jag bara en liten fråga kvar på min tv blir det fel format en del av bilden är utanför tv:n hur ändrar jag det?

så nu har jag fått rätt på det mesta men undrar då jag har en nätverks HDD som är ansluten till routern på min dator är den N:/ på den ligger alla mina filmer och musik men om jag väljer att vls ska leta i den mappen på den blir allt svart jag antar att det är för att vlc inte är installerat på den men det kan jag ju inte eftersom det bara är en HDD hur gör jag för att kunna ta filer från den? sen har jag ett problem med att kunna se foto jag hittar dem i DB men om jag klickar op dem så händer det inget varken i filemode eller i picviewer?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss