Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vilka kanaler med engelskt ljud?

  1. #1

    Vilka kanaler med engelskt ljud?

    Vilka kanaler kan man få engelskt/amerikanskt ljud till i familjepaketet? Barnkanaler såsom Nickelodeon, Cartoon Network, Disney, Jetix?

    Hur är det med t.ex. Discovery och Animal Planet? Sänds allt på engelska med svensk text, eller lägger de även in svenska kommentarer ibland? Kan man få eurosport och liknande på engelska? Jag har amerikansk kompis som inte kan svenska och funderar på att ta del i ett multi-abb, men han vill veta vilka kanaler han kan förstå nåt av.

  2. #2
    Discovery och Animal Planet är alltid engelskt tal med svensk text förutom påannonserna som är på svenska på Discovery (dock inte på Animal Planet).

  3. #3
    disney har inte engelskt tal på cd.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  4. #4
    Spidde
    Gäst
    Kör svwnsk tal på alla kanaler så kanske han lär sig svensk någon gång.

  5. #5
    Skulle ju funka om han behövde lära sig svenska, men jag bor i Tyskland och har ett cd-abb ifrån Sverige. Min kompis har typ 20 tyska kanaler och fattar hyfsad tyska, men är trött på dubbat och letar efter billigaste alternativet att få lite amerikanska serier och kanaler i originalspråk. Han vill inte använda torrents eller liknande. Tänkte låta honom snylta in sig på mitt abb, och han kanske snappar upp en del svenska ändå från svt, tv4 och kanal 5.

Liknande ämnen

  1. Vilka kanaler kan jag få in?
    Av Denisov i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-20, 13:52
  2. Vilka Kanaler?!
    Av 40hz i forum Övrigt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 15:11
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-05-30, 14:07
  4. Vilka kanaler?
    Av nicko1 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-10, 13:26
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-01-30, 10:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss