Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: UPC

UPC

Jag skulle vilja veta om det finns några synpunkter på UPCs bredband och digital-TV. Har sett gamla trådar om att digital-TVn verkar vara lite speciell och undrar nu om det fortfarande gäller? Kan man köra med samma boxar/tv-kort för PC som COMHEM eller fungerar det (fortfarande) helt annorlunda?

Eftersom du inte får ett kort (kortets funktion är integrerad i boxen) så kan du inte använda annan mottagare än den som UPC tillhandahåller. Tekniken i övrigt är det ingen skillnad på.

Det är ju också då lite knepigare med möjligheter att titta gratis.
    "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience"

Ett stort minus för UPC när man letar ny lägenhet alltså. De där "den här är bra för dig"-boxarna är inget för mig. Jag vill själv bestämma vilka finesser boxen ska ha.

Tack för hjälpen!
    VU+ Solo 4K, VTi
    DM8000HD-SSST, LT The Fifth Campaign SP8
    DM800HD-S, LT The Fifth Campaign SP8
    DM600PVR-S, Gemini 4.60
    DM500T, Gemini 4.60
    DM500C, Gemini 4.50
    Wavefrontier T55 (28.2E, 19.2E, 13E, 5E, 0.8W)
    Viasat
    Comhem

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss