Sidan 9 av 10 FörstaFörsta ... 78910 SistaSista
Resultat 81 till 90 av 100

Ämne: All info om Conax piratkort här!!

  1. #81
    att man kan skaffa typ ett M2 kort, är bra för nybörjare, på tex keycard.dk och en brännare med phoenix stöd, tex MP3.5 på adteknik.se, sedan tankar man ner special progget på trafikskyltssidan sedan bränna och looka på free tv =D

  2. #82
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    att man kan skaffa typ ett M2 kort, är bra för nybörjare, på tex keycard.dk och en brännare med phoenix stöd, tex MP3.5 på adteknik.se, sedan tankar man ner special progget på trafikskyltssidan sedan bränna och looka på free tv =D
    ok.. men behöver man uppgradera sin programmerare för att bränna såna kort?? behöver man uppgadera kortet ofta eller är det bara att sätta i det och kolla??

  3. #83
    du ska ha minst firmware (programvara) 1.9 i din mp3.5.....det finns bara OP nycklar..så när dom kodar om så får du progga om

  4. #84
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    du ska ha minst firmware (programvara) 1.9 i din mp3.5.....det finns bara OP nycklar..så när dom kodar om så får du progga om
    ok.. hur kan jag ta reda på vilken firmware jag har på min då??

  5. #85
    har du msn?? iså fall kan du väll adda mig på kenny_beta_87@hotmail.com

    ha d

  6. #86
    ladda ner multiprog 1.51....så tar du spänning till så kommer det upp

  7. #87
    är detta såna kort man ska ha?? MII Card nästan längst ner på sidan http://www.eu-digital.nu/Card.htm

  8. #88
    dom verkar inte så seriösa tror jag...köp från en välkänd sida istället så är du säker på att det kommer!

  9. #89
    Citat Ursprungligen postat av -=Stiffe=-
    dom verkar inte så seriösa tror jag...köp från en välkänd sida istället så är du säker på att det kommer!
    ok.. är det någon som vet vad man får in med detta kortet?? kiosk, tv biljett, big brother får man in dom??

  10. #90
    Länken du angav fungerar inte och dessutom så står det på deras huvudhemsida inget om att de säljer kort av något slag.

Liknande ämnen

  1. piratkort
    Av poppe i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-03-20, 14:06
  2. Trött på frågan ang. Conax piratkort!
    Av ZxD i forum Canal Digital
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2003-09-25, 11:52
  3. [LÖST] Piratkort conax
    Av börna i forum Canal Digital
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2003-04-20, 06:32
  4. Piratkort till conax.
    Av fevzi i forum Canal Digital
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2003-03-27, 05:56
  5. Conax EMU på Nokia 9802 med Conax cam?
    Av nyfiken i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 16:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss