Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: 212t - vad fungerar egentligen??

stisse
    Gäst

212t - vad fungerar egentligen??

Har ett AU pirat guldkort (från ett originalkort med alla kanaler säjs det) som (även efter13/3) fungerar perfekt i Thomson men slutade funka i min Nokia 212t: bild ett kort tag, diverse felrutor, apparaten slår av sej,slår på och jag återfår bild ett tag. Har CA-modul Red label 4.78 (www.sat.nu)
    Efter att kollat forumet har jag förstått att ingen vet orsaken - men många försöker åtgärda verkan av problemet. Jag själv testade med att
    ta in hex-filerna på ett silverkort - ingen skillnad!!!
    Förutsättningarna är alltså att jag har min CA-modul och mitt AU piratkort (dvs hexfilerna bara).
    Ett sätt (säjs det) skall vara att göra ett AUpiratkort av t ex ett basutbuds
    originalkort och sätta detta i högra facket samtidigt som mitt CA-modulskort till vänster??? Men var får man tag i hexfilerna från basutbudskort??
    Den som har en lösning vore jag mycket tacksam mot!!!
    En annan sak: ********** skickade 1000Kr - fick ingenting!!!!!!!!!!

De som funkar ser du högst upp på forumet i en klistrad tråd.... Läs och begrunda

Och är du så dum så du skicka bengar till ett sånt ställe så får du skylla dig själv....

//Stimo

Konstigt att han inte är de första man hör liknande av om er....

Vi ska nog inte göra reklam för kommersiella pirater här.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

1. Hur är det egentligen??
    Av zam1000 i forum Viasat
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-02-28, 18:29
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-02-25, 12:35
  3. Svar: 10
    Senaste inlägg: 2003-10-12, 14:20
  4. Hur fungerar tekniken, egentligen?
    Av eriknils i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-09-04, 19:35

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss