Sidan 10 av 10 FörstaFörsta ... 8910
Resultat 91 till 96 av 96

Ämne: Requesta Guider

  1. #91
    Efterfrågar komplett guide för att sätta upp en ren TV-inspelnings server, från ihopbygge hårdvara till mjukvara och slutprodukt, färdiga .avi filer eller vad man nu konverterar till.

  2. #92
    Jag önskar en Cccam.prio guide för Nordiska satteliter.
    Optimera kanal byte/snabbare kanal byte.
    DM800HDse, VU+ Solo2

  3. #93
    Jag önskar en guide på konfigurering Fausto 1.45 som klient och Season Interface. Server Newcs i dreambox DB800t (Boxer). FAusto fungerar som klient och matar Seasoninterface till CI i TV.

  4. #94
    Färsking
    Reg.datum
    Mar 2009
    Inlägg
    7
    Tackad
    1 gånger
    Jag behöver hjälp med att installera CCcam 2.2.1 i min klonade dreambox. Sim 2.01 Gemini2 5.10 Bootloader 76 kör jag med. Jag hittar cam på nätet men vet inte hur jag ska få in den i boxen
    . Hur ska jag göra?

  5. #95
    ComHit Crew Minimes avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Inlägg
    2 267
    Tackad
    247 gånger
    Citat Ursprungligen postat av FGTH Visa inlägg
    Jag behöver hjälp med att installera CCcam 2.2.1 i min klonade dreambox. Sim 2.01 Gemini2 5.10 Bootloader 76 kör jag med. Jag hittar cam på nätet men vet inte hur jag ska få in den i boxen
    . Hur ska jag göra?
    Installera "Blue Panel- Addons" så kan du installera vilken cam du vill direkt i menyn...
    eller byt image till ex. OpenPLi, så slipper du detta bekymret.
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - OSCam Build 10611 - Omnikey 3121
    Asus EeeBox Slackware 64 15.0 - Kodi 20.2
    Raspberry Pi 4 Slackware Arm 15.0 - Kodi 20.2
    Miraclebox Premium Twin HD - Openvix 5.2.040 - OSCam r11532 - (Neotion CI+ CA-modul)
    Sharp Aquos 40" LED-TV LC-40LE600S

  6. #96
    Behöver en guide till att mounta ut en mapp på min pc som jag kan komma åt i min ET 9200 Xtrend
    Jag har provat att dela ut en mapp i min Pc som heter " boxer " , Pc:n har jag satt en permanent ip adress på .
    Jag använder OpenPli 3,0 och försöker göra mappen tillgänglig i nätverket . Jag använder mig av Monteringshanteraren .
    I menyn finns
    Aktiv - Aktivera
    Lokalt delningsnamn - xxxxxxx
    Monteringstyp - NFS/CIFS
    Servere IP - xxx.xxx.xxx.xxx
    Serverdelning - xxxxx
    Användsom HDD ersättning- nej
    Monteringsoptioner - rw , skall vara så
    Användarnamn - (har inget på datorn ska man skapa en guest ? )
    Lösenord - (har inget på datorn ska man skapa ett lösenord till guest ? )

    Jag har provat allt utom det rätta förstår jag.
    Kan någon kunnig hjälpa mig på vägen hur jag delar ut mapp/-ar
    Det är ett LAN
    Senast redigerad av betase den 2013-11-19 klockan 16:00. Anledning: komplettering

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss