Det likadant när man binder sig med sitt bredband. Jag har hört folk som bundit sig med Telia och sen flyttat dit dom inte kan få och fått fortstätta betala. Det låter sjukt men det är ju ändå det man går med på när man skriver avtal.
Det likadant när man binder sig med sitt bredband. Jag har hört folk som bundit sig med Telia och sen flyttat dit dom inte kan få och fått fortstätta betala. Det låter sjukt men det är ju ändå det man går med på när man skriver avtal.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Jag hjälpte min tjej's mamma att koppla in sin nya Thomson mottagare då hennes Nokiabox hade ett vanligt fel.Ursprungligen postat av legendshine
Då erbjöd VIASAT henne en Thomson för 1kr och teckna 2års avtal igen.
Jag tycker att Thomson är väldigt snabb i byten av kanaler om man jämför med hennes förra Nokia. Det jag tycker är bra med den där Thomson är att man i Guide-menyn får fram en liten "preview" av varje program man väljer så att man kan se vad det är för något på respektive kanal. Märket som sig tycker jag inte speciellt mycket om. Känns som ett lågprismärke helt klart. Sen så är den väldigt liten också om man jämför med hennes förra Nokiadet är bra. Saknar en del ut/ingångar bara.
Den var lätt att installera (läs hyffsad) fick koppla om Scarten på videon för att man skulle kunna spela in från mottagaren också och inte bara från tvn.
Jag minns inte om det gick att titta på Norska TV3 men jag har för mig det. Gick att göra det på hennes gamla Nokia![]()