-
Färsking
Problem
Hallå.. Jag har en DB500s och ska få in viasats och canaldigitals kanaler.. Problemet är det att jag får in canaldigitals (på Thor) kanaler men inte viasats (på sirius).. Sen om jag söker på Astra så kommer alla viasat kanalerna.. lite mysko ska inte de va på sirius?? Någon som har en lösning så jag får viasat på sirius eftersom det inte är så bra sändning på astra här..
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler